2009. június 28., vasárnap

Hétvége












Hát tényleg már mostanában Angliába érzi magát az ember.. ez az időjárás megbolondít bennünket. MÉg jó,hogy felénk Maja viseli a legjobban. Ha nem macerálják a napját, akkor ő alszik ha elfárad és az ágyába kerül, eszik ha éhes, és a kettő között ha itt vagyunk mind akkor semmi baja ám. :)
De azért én jól éreztem magam, mert apa itthon volt mind a két nap és gondoskodott róla. :)
Szombaton is meg vasárnap is délelőtt úton voltunk. Szombaton elmentünk mamákhoz, hoztunk virágot és kivittük a temetőbe,meg Liliékhez is beugrottunk. Fagyiztunk, voltunk a duna-parton megnézni hogy mennyire magas a vízállás. Az egész partszakaszt elöntötte már, ahol játszani szoktunk, meg sétálni.. :o
Aztán mire hazaértünk ebéd volt, Maja is éppen felkelt. Így én mentem aludni.. jó kis váltott műszakja van anyának.. :) És ébredés után mentünk Liliékhez, ott töltöttük a délutánt, és ismét ott is vacsiztunk. Nagyon fini extra pudingot csináltak keresztanyuék, az volt a vacsi. Egy hatalmasat megettem belőle.. :)
A közös reggelek viszont jók.. Maja 6 fele eszik, én még akkor alszom. Mire ébredek, addigra Maja végez és aludnia kellene.. :) Így apa lent pakolja vissza cumit, anya feljön és engem pakol az ágyba vissza.. Így én általában nem, de mindenki más visszaalszik fél8-8ig. ÉN meg elvagyok csendesen az ágyamba, ma meg anya mellett viszonylag nyugisan.. :) Jók ezek a reggeli pihik anya és apa szerint. :)
Ma is így indult a nap. Aztán játszottunk közösen. Majd anya főzőcskézett.. Maja aludni tért, mi meg útnak indultunk. Elmentünk biciklizni, vonatot nézni, csavarotni.
Ismét ebédre értünk csak haza. Aztán folytatódott minden a szokásos rendben. Maja ma egész sokáig fent volt, azaz én keltem későn, így anya felhozta aludni és addig ott volt még meg nem ébredtem,hogy nehogy felkeltsem a tesót. Aztán közösen lejöttünk és folytatódott a nap. Játszottam az egyszervolt.hun apával, autóztunk, porszívóztunk. Apa feltette anya polcát a számítógép fölé, beszélgettem Majával, képeket nézegettünk. VAcsi után pedig megint kaptam fini gyümis,babapiskótás pudingot,mert most meg anya csinált itthon. :)
Holnap pedig végre anya elviszi Maját a védőnőhöz,mert már kíváncsi rá mennyit nőtt és hízott. Én pedig megyek velük, hiszen kitört a nyári szünet!!!!

2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Élvezzétek a nyarat... ha visszajön ;) vélhetőleg a rossz idő a dunával együtt elmegy hamar :)
Puszi

Lori and Ruben írta...

Ez a valtott muszak nalunk is pont igy mukodik mostansag:)
Nekem nagyon nem hianyzik az angol ido. El se hiszem, hogy itt rekordokat dontogetunk 30 fokokkal!!!
Vedonohoz kene menni kov heten, de en inkabb Lori nelkul vallalnam be, csak az apjuk ne dolgozna annyit:(
Debi