2009. június 26., péntek

Hát vége!

Korábbi képek:


Anyáék házassági évfordulóján. Anya sütötte, mi meg megettük a vacsi után... :) Nyamm.. és hát hogy hányadik évforduló volt? Kiderül a gyertyákból! :)


Lilikééknél éppen homokoztunk még májusban.




Eltelt ez az év is! Az utolsó 2 hónap már szuperságosan,mert összesen 4 napot hiányoztam az új oviból! :o Ez azért jelent valamit, nem??? Nem pedig azt hogy májustól már fantasztikus idő volt és semmi esélyem nem volt arra,hogy újra megfázzak... :) Mindegy, ovikérdésnek vége.. anya többet nem hozza ezt fel..


Szóval ma volt az utolsó nap. Most eleve 5 hétre bezár az ovi, karbantartás miatt.. és én utána sem megyek, majd csak szeptemberben, vagy augusztus utolsó hetében már.. majd ez alakul.. Attól függ anya hogy bír velünk itthon 9 hétig.. :):):)


Vittünk reggel túrós ropogósat, én nagyon szeretem. Igaz anya még csak egyszer sütött, de 2 napig még tartott azt ettem ha csak lehetett.. :) Meg egy egy milkaszivet a két ovónéninek. Móni néni meg is kínált az övéből amikor odaadtuk neki. :) Elköszöntünk...


Az idő ma is rendkívül vacak volt, akár csak a hét többi napján.. bár állításom szerint voltunk kint.. Végül is lehet,mert anya fél 9kor ázott meg Majával, ill. amikor jöttek értem fél 3kor.. tehát a kettő között a nap is sütött.. bármi lehet... De jól éreztem magam. Bár aludni nem sokat sikerült valószínűleg, mert itthon panaszkodtam, hogy a nagycsoportosok felébresztettek, még Móni néni veszekedett is velük,mert nem hagytak bennünket aludni.


És hát az új szokás rögződött.. A levest nem eszem meg, max. pár kanál, a főzelékből kieszem a húst, virslit kenyérrel.. Hát anya nem túl boldog.. De igyekszik nem úgy hozzáállni,hogy meg kell ennem..meg milyen rossz vagyok hogy nem eszem meg.. hanem csellel: "akkor leszel nagy ha levest meg főzeléket is eszel" "sok benne a vitamin" "nem kell a buta gyerekeket utánozni, akik nem eszik meg, ha ízlik egyél belőle".. stb..


A tény,hogy nyáron nem ez lesz a trendi,mert itthon azt kell enni amit anya elém tesz... Ezt így szoktuk meg, és anya szerint az ovi kedvéért sem fogunk változtatni rajta. Tehát jövő héttől a leves és a főzelék is az étlapon szerepel majd.. legfeljebb azokat hagyja ki anya amiket tényleg nem szerettem eddig sem... Meglátjuk hogyan folytatódik a szeptember...


Képet akart ma anya készíteni rólam meg az oviról, de itthon maradt a gép. Meg ebben a bolond időben, amikor addig szakadt az eső még az autótól az oviig elért Majával (15m) és vissza, meg még a kocsitól bejöttünk a házba.. biztos hogy ha nála a gép, akkor is elfelejtette volna... :)


Délután itthon voltunk, játszottam, játszottunk. Összefejeltem apával, lett szép púpunk,mert hát nem értem,hogy a lakás nem ugrálásra és rohangálásra való.. Mi lesz ha Maja a földön fog mászni, anya ettől fél előre! :o


Tegnap hazafele jövet éppen szép idő volt, jó fülledt, így ettünk egy fagyit anyával.. Nyamm :) nagyon fini volt..


Szerdán Anikóéknál voltam délután. Remekül éreztem magam, csak sajnos irdatlan hisztit rendeztem mikor haza kellett jönni.. azaz hogy ott kezdtem, és itthon még ártettem egy lapáttal.. anya nagyon dühös volt és egyáltalán nem díjjazta a produkciómat... :(

Kedden pedig apa itthon volt, csak én melóztam aznap.. :):):) Igaz apa is jött ment, volt dolga állítólag, de ő vitt az oviba, és ő is jött értem.. ez nagyon tetszik nekem! :) És délután pedig elmehettem vele egy helyre, ahol valami munkát nézett meg. Volt ott egy velem egyidős kisfiú és nagyon jót játszottunk az ő Thomasaival sínjeivel.. Nagyon élveztem. Itthon azt kérdeztem apától,hogy mikor megyünk újra.. :)

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ha csak 9 hétig lenne itthon mind a két jóság, lehet számolnám a napokat:) Na jó, csak viccelek.
Az idö itt csúcsszuper!!! Nem is tudom néha eldönteni, hogy tényleg Angliában vagyunk-e még:)
Debi

Mia és Maja írta...

Nálunk is megkezdődött a nyári szünidő a bölcsikében,szeptemberig itthon leszek.:)
Utána pedig Maja is jön velem,csak ő a picikkel lesz egy csoportban.:p;)

Szerencsénkre,Magdi mama most többet lesz velünk és ő megtud győzni ,hogy valamennyicskét egyek.:o;)
Maját nem kell,ő hála Istennek nagyon jó étvágyú kislány.:p:)
Puszika,kellemes nyári szünetet Neked!:)

Bea írta...

Anyáéknak gratulálunk!
Bencikusék