2009. május 11., hétfő

Oviban alvás, nagy játék az udvaron, majdnem zeneovi


Bonyolult cím, de a napunk sem volt egyszerű. Reggel elmentünk az oviba, ahol Andi ovónéni fogadott,én meg egyenesen mentem a csoportba, semmivel sem törődve. Anyának azért járt egy puszi meg ölelés. :) És ma ott is aludtam. Vittük a kutyusomat, pizsamát, fogkefét, fogmosó bögrét. Meg néhány kelléket amit az ovónénik nagyon szépen meg is köszöntek. Jól éreztem magam, megettem az ebédet, autóztam az ovónénivel és meghallgattam a verseket és énekeket, amiket a holnapi anyáknapi műsorra tanultak a többiek. Van amit már majdnem tudok én is kívülről. :) Kint az udvaron motoroztam, most a zöld kormányú motorral, ezt megjegyeztem anyának. :) Amikor anya jött értem, előtte nem sokkal ébredtem. Éppen az összehajtogatott ruháimat fogtam és pisilni meg öltözni indultam. :) Aztán anya segített, és elindultunk,mert Maja éppen nem volt vele. Keresztanyunál hagyta, mert azt tervezte, hogy elmegyünk a Manófalva játszóházba, ahol van egy olyan zenés foglalkozás mint régen a zenebölcsi volt, csak ovis gyerekeknek. Sajnos nem volt szerencsénk, amiért nagyon szomorú voltam :( , mert eddig még kevés gyerek jelentkezett, és nem indították még el a foglalkozást. De anya beszélt a nénivel telefonon, és kérte, hogy ha elegendő jelentkező lesz, akkor feltétlenül szóljon majd nekünk is.

Így elmentünk , és kaptam egy szandit.. amin anya kissé felhúzta magát,mert döbbenet, hogy az egész városban egyetlen egy helyen, egy féle fazonú szandit tudtak adni a lábamra.. És mi lesz később. Nem tetszik anyunak, de nem nagyon volt más választása. Nekem tetszik és kényelmes is. :)

Aztán pedig mentünk keresztanyuékhoz és a délután hátralévő részét az udvaron töltöttük. Volt amit ügyesen megbeszéltünk Lilivel, játszottunk is együtt, majd nagy kaland volt a labda felfele dobálása. Én egy kicsi pöttyöset, Lili meg egy nagyot dobált, Maja meg kacagott nagyokat rajtunk. :) Jól le is izzadtunk. Motoroztam, toltam a babakocsit is, homokoztam, úgyhogy jól telt a délután. Anya azt hitte hulla vagyok, és biztos már régen beájultam, erre az előbb fel kellett jönnie, és kiderült,hogy még egyáltalán nem alszom.... Na de még ilyet!!

3 megjegyzés:

Bea írta...

:) Puszi!!!!
Bencikusék

Ui:kicsit kevesebb időnk van,de azért midig pótjuk az olvasni valókat.

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy nem sikerült a zeneovi,de reméljük,hogy ami késik,nem múlik!:)
Nagyon édesek vagytok a képen!:p:)
Puszika!!!

Bogár és Gerti írta...

Cipő ügyben felén is ez a helyzet.
Tavaly a fél világot bejártuk nem tépőzáras szandiért... 1db-ot találtunk :S
Puszi