2009. május 13., szerda

Gréta

Hát ezt anya álmában sem gondolta. Már csak azért nem mert a másik ovival sem volt nekem semmi gondom. Szívesen mentem mindig, lelkesen köszöntem a gyerekeknek.. Igaz, hogy ott a közel egy év alatt - még ha sokat hiányzotam is -sose köszönt vissza 1 gyerek se a csoportból amikor mosolyogva megérkeztem és köszöntem, és sose játszottam senkivel. Anya se látta, és ha kérdeztegetett én is mindig azt mondtam, hogy nem játszottam senkivel.. Itt pedig.. 3,5 nap után tegnap reggel mikor megkérkeztem Andi ovónéni fogadott. Váltottunk néhány mondatot, és Gréti ott ált az ovónéni mellett. Én meg mondtam az ovónéninek,hogy nagyon szeretem a Grétit. Erre ő megfogta a kezem és elhúzott a padhoz. Itthon anyának mondtam,hogy az állatkákkal játszottunk, sorba raktuk őket.. Mi ez ha nem szerelem első látásra.. Anyának kifele menet még a könnyei is potyogtak, olyan édes voltam állítólag. És nagyokat alszom. Hétfőn mikor értem jött fél 3kor akkor ébredtem. Tegnap majdnem 3 óra is volt mire megjött és az ovónéni úgy ébresztett fel, még javában aludtam. És át is öltöztetett az ovónéni mielőtt kimentem anyához. :) Meséltem itthon hogy autóztam az ovónénivel, meg olvasott nekünk mesét. És készítettem anyának meg mamának anyáknapi ajándékot. Ugyanis náluk tegnap volt az anyáknapja. Mi anyával nem mentünk,hiszen nekem már megvolt az idei ünnepély és nem is volt kedvem hozzá, mondtam az ovónéninek,hogy nem szeretném. De ennek ellenére, tegnap azzal fogadtuk anyát,hogy odaadtam amit készítettem neki.. az ovónéniknek még erre is volt gondjuk.. Édesek.. :) Én is szeretem őket és anya is, egyre jobban........
Tegnap délután itthon voltunk. Én néztem mesét, aztán autóztam egy kicsit, apa olvasott nekem és porszívóztunk egyet még ,hogy segítsünk anyunak. Aztán jött a szokásos esti rituálé és az alvás.
Ma reggel anya vitt az oviban ahogy lenni szokott, de az alvós kutyusom itthon maradt. :( Ovónéni azt ígérte keresünk valamit amivel aludni tudok, anya reméli,hogy nem lesz ebből semmi gond. Mostanában nagyon ragaszkodok hozzá. Egyszer sírva fakadtam,mert valahogy szóbajött (van egy ilyen vers BArtos Erika Zsákbamacska c. könyvében) hogy majd egyszer úgy is elhagyom magamtól a kutyust és már nélküle fogok aludni.. azt állítottam, hogy én az iskolában is a kutyussal fogok aludni. :)

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Szép is a szerelem :) az biztos, hogy valami visszatarthatatlan vonzerő dolgozik a fiatalok között ;)
Puszi

Mia és Maja írta...

De drágák...:p:))
Miának is mindig van bölcsis szerelme..:p
Azt hiszem,most pont a Bence az...p:))
Holnap már szerintem más lesz...:))))
Puszika!!!

Bea írta...

Hu hát akkor bejött ez az uj ovi.ÉDesek lehetettek.:)
Bencikusék