2009. május 17., vasárnap

Mozgalmas hétvége

Ma reggel már 6kor kukorékoltunk anyuéknak, úgyhogy 8 órakor már a Lidl-ben vásároltunk anyával. Előtte ettem egy hatalmasat reggelire, jó sok kolbászt, paradicsomot és kenyeret. Erre mikor 9kor kijöttünk a boltból, mondtam anyának, hogy éhes vagyok, ő meg jót nevetett. :)
Hazaértünk, utána apa ment le a vásárba körülnézni egy kicsit. Én okosan eljátszottam, az összes autómat felsorakoztatattam szinte, csináltam nekik utat, anyának segítettem a saláta öntetét elkészíteni. Maja eközben aludt, anya meg a fini ebédet készítette. Aztán apa megjött, Maja ebédelt, majd mi is. Egy nagy tányér gyümilevest begyűrtem, aztán pedig a sajtos-szezánmagos bundába burkolt pulykamellből, krumpliból és salátából is belakmároztam. :)
Ébredés után pedig kimentünk mamáékhoz. Liliék már ott voltak, vártak bennünket. Az udvaron nagyot játszottunk. Autóztunk, motoroztunk, homokoztunk. És apa meg keresztapu hozott egy klassz játszóálványt, amin van dupla hinta, egyszemélyes, meg mászóka és egy kosárlabdagyűrű a végén. :D Nagyon tetszett. Utána nem győztek a felnőttek felettünk állni és ránk vigyázni, hogy le ne essünk. Kicsit nagy még ez nekünk, felnőtt felügyelet nélkül anya szerint éltveszélyes, de mi nagyon élveztük. :)
A hazajövetel körül volt egy kis gubanc, de anya hamar megbékített, így okosan és ügyesen pakoltunk össze és indultunk haza. Itthon vacsi és a szokásos dolog következett. De sajnos rosszat álmodtam, anya éppen az előbb volt fent vígasztani. Mamáéknál nyitva volt a kapu, és a labdám elkezdett kifele gurulni, én még javában az udvaron elkaptam, de anya elkezdte magyarázni,h ogy ha kigurul az utcára ne szaladjak utána. Nem baj ha kidurran,mert elüti az autó, veszünk helyette 2 másik labdát, de nekem nem szabad utána szaladni,mert engem is elüthet az autó.. Úgy ébredtem, hogy kiabáltam "anya" és nem tudtam teljesen magamhoz térni, hanem sírva kértem anyát, hogy fogja meg a labdát. Anya hamar rájött mi lehet a gond, és kérdezgetett, én válaszoltam és szépen megnyugdotam.. :(

A tegnapi napom is rendkívül mozgalmas volt. Floch-pusztán volt egy egész napos rendezvény, ahol lehetett állatokat, látni, símogatni. Volt fogathajtó, meg lovagló verseny, huszárok felvonulása, lovak bemutatója. Láttam birkanyírást, bocikat, ittam tejecskét, ettem vattacukrot. Sok-sok érdekes dolog volt, nem is tudtam hova szaladjak. Apa meg csak úgy "rohangált" utánam egész délelőtt. :) El is fáradt, jobban mint én.. :):):) Maja pedig meglepően jól bírta a kiképzést, olyan jót aludt, mint még soha.. :)
Lilivel ültünk quadon, meg nagy traktorban is. És megsimogattuk a pacikatk, láttunk kígyókat is terráriumba kiállítva. Szóval rengeteg érdekes dolog volt. És népi énekes meg táncos együttesek léptek fel a színpadon, nekem az is tetszett. :)
Fél 2 volt mire hazaértünk, akkor még milánóit ettem, utána viszont nagyon gyorsan elaludtam. Anya úgy ébresztett fel fél 4kor, hogy éjjel is legyen alvás. :) Délután itthon játszottunk.

A csütörtök és a péntek is kellemesen telt. Az ovit élveztem, jól éreztem magam továbbra is. Reggelente mindig Gréti fogadott. Azaz pénteken korábban mentünk, és még kevés gyerek volt. De az ovónénivel nekikezdtünk egy nagyon klassz pálya megépítésének, így hamar el is felejtettem, hogy anya az ajtóban áll. Az udvaron a motorzás a sláger. REggel oviba menet meg délután is többször elmondom,hogy miért nem autóval megyünk.. (5perc kb az út) és anya nem tud meggyőzni róla, hogy ennyi kis séta mindenkinek kell .:)
Pénteken gyurmáztam is az oviban, ami szintén tetszett.. Az evési tempómat is bemutattam, Móni néni megjegyezte anyának, hogy valóban extra lassan tudok ebédelni... hát igen... De anya szerint már rettentő sokat javult a dolog. Legalább annál, ami nagyon ízlik, és szerencsére azért akad pár ilyen dolog. :)

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

6-kor az én anyám csak átfordul a másik oldalára:)
Ilyet álmodni:o Szegényke, jól megijedhettél.
Úgy látszik ez az ovi sokkal jobb, mint a másik. Örülök, hogy rátaláltál Grétire:)

Névtelen írta...

Anyának nagyon tetszik Floch -puszta, így utánna fog nézni és azt mondta, hogy mi is elfogunk oda menni a nyáron :)
Szuper hétvége és a játszótér az udvaorn csúcs szuper lehet!!!!!!
Tiborfi Anna és Máté