2009. május 1., péntek

Május 1-je a tavasz ünnepe

Igazán szépen köszöntött be ma. :) Bár 1 órakor, mikor már hazafele készülődtünk dörgött és esni is elkezdett, de végül nem lett semmi belőle.
Reggel igencsak korán ébredt a család, azaz elsősorban én,mert 5:54-kor mentem anyuékhoz halkan, hogy én már kialudtam magam, és bebújtam hozzájuk. Susogva beszélgettünk és anya próbált rávenni,hogy még egy órát aludni kellene, de közben már hallottuk, hogy Maja is mocorog,meg cuppog. Amikor anya odament, ezerrel mosolygott rá, úgyhogy negyed 7kor megkezdődött a nap. :) Egy darabig mindannyian a nagyágyban voltunk. Majd reggeli és lassú készülődés után elindultunk. Maját kivittük a mamáékhoz,mert anyuék azt mondták, ő még annyira nem élvezné a ami programot. Mi pedig mentünk Gödöllőre majálisozni.
Az egész úton be voltam sózva, ezerszer megkérdeztem mikor érünk Gödöllőre,meg mi az a Gödöllő.. :)
Aztán nem sokkal nyitás előtt meg is érkeztünk a kastélyhoz.


Itt fotózkodtunk is egy kicsit, a két őrfülke nagyon tetszett nekem. :) Majd mikor bemehettünk birtokba vettem a teret. Meghallgattuk a fúvószenekar nyitó előadásának egy részét. Egy darabit tátott szájjal hallgattam, 2 számot. Nagyon tetszett, aztán untam el magam és indultunk tovább. Tettünk egy gyors kört az árusok között, vettünk néhány marcipángolyót nasinak,mert nagyon megtetszettek, olyan szép színesek voltak. :) Aztán megtaláltam a játszószőnyeget, és egyből le is telepedtem. Ha rajtam múlik, akkor biztos, hogy ott töltöm a délelőttöt. :)


Aztán 11 órakor elkezdődött egy gyerekelőadás a szimpadon oda mentünk vissza anyáékkal. Ezt is nagy figyelemmel követtem. A szimpad széléig merészkedtem, de fel nem akartam menni a többi gyerekkel játszani. De tetszett amit csináltak. A májusról, évszakokról, a kenyérkészítésről, a halászatról és még sok mindenről szóltak a történetek. És egy mesét is előadtak, a feketerigóról és egy kisfiúról aki madár barátot keresett magának. :)



Lovak is voltak, de ezúttal nem akartam ráülni, sőt még a fogatba se beülni, de azért megnéztük és megsímogattuk apával. Mondtam anyának hogy ő is símogassa meg.


Utána pedig eljött a dél és következett a nap legnagyobb eseménye. Van néhány Micimackós mesekönyvem (könyvklubbos sorozat) amiket nagyon szeretek. Anya szerint már kívülről tudom őket, mert folyton azt kell este mesélni. Abban van egy könyv, amiben az állatok piknikeznek. És én már többször megkérdeztem anyától mikor fogunk mi is piknikezni. Hát most anya reggel fél 7kor betolta a sütőbe a pipicombokat, így mire fél 9kor elindultunk már kész is voltak. Rakott mellé savanyúubit, kenyeret és előző nap sütött túrós muffinokat, meg almát. Így tele is lett a piknikeskosár. Mama pedig ribizliivólével várt bennünket, az került még bele reggel. Apa hozta is az autóból a pléddel együtt, és leültünk piknikezni. :) Nagyon élveztem.









Hazafele majdnem elaudtam többször is, de anya szóval tartott, így fél 2kor mikor hazaértünk, átöltöztem, meg mosakodtam és egy jó nagyot aludtam,mert nagyon-nagyon mozgalmas volt a délelőtt és jól elfáradtam. Fél 4kor keltett anya, mert indultunk vissza mamáékhoz, hiszen Maja kint töltötte a napot. Uzsira ettem sütikét és almát, aztán pedig motorzotam egy nagyot az udvaron. Megsimiztem a busit, aki egyből lefekszik amikor megvakargatjuk a hasa alját, és ez nagyon tetszik nekem. :) A nyuszikat is megetettem, voltam mamával a kertben. TArtalmasan telt el az az egy óra is.

Hazaérve apának még vissza kellett mennie,mert Maja ennivalóját és az egész készletet ott felejtettük. De én okosan viselkedtem, nem volt hiszti. Öltöztem, mosakodtam, vacsiztam,megittam a tejem mire apa megjött. Aztán anya mesélt, ma a sátorozásról, ami szintén izgatja a fantáziámat, úgyhogy nyáron mamáéknál biztos ki kell próbálnunk egyszer. :) És hát nem kellett ringatni, a fürdés után nagyon hamar elaludtam.

Fantasztikus nap volt, nagyon, nagyon élveztem.

2 megjegyzés:

sedith írta...

Azta', de klassz nap lehetett! Az a csajoknak is tetszett volna! No meg a piknik! Végre megkaptad te is! Gratula, hoyg oylan ügyesfiú voltál! Máskor is tiszteld meg anyáékat vele!:)
Puszilunk: Edith, Kriszta és Boróka

Bea írta...

Szuppi napod volt!!!
Bencikusék