2009. április 30., csütörtök

Szép tavaszi idő




Na igen, anya ezt szereti. :) Amikor kellemes meleg van, de még nem akkora kánikula,hogy kisnadrágban kelljen rohangálni.
A héten sem voltam oviban,mert hétfő kedden még jött az orromból rendesen és köhögtem is. Ma már majdnem teljesen jól vagyok.. Na meg azért sem,mert anyu nem akarta, hogy a hosszú hétvégére ismét összeszedjek valamit. Így inkább tűrte a műsoraimat egész nap és megpróbálta kezelni.. Hát szerinte néha elég nehéz volt.. és akadt hogy rám kellett csapni.. de inkább már a hátat fordít és otthagy módszert követi anya. Az étkezéseknél működő cikrusz a másik amitől teljesen ki van borulva. Tegnap pl. 50 percig vacsoráztam. :( Idétlenkedek, bohóckodok közben és az sem hat meg ha anya közli, hogynem lesz vacsi ha nem végzem 7 órára (így is több mint fél órája lenne rá..). Aztán meg persze ha befejezem végre és rájövök hogy elmúlt már 7 óra (mert ismeri ennyire az órát ) akkor jön az eget rengető cirkusz... :( Meg ha éppen egyszerre kelünk Majával és anya nem hozzám jön, hanem Maját eteti. Hát igen, van ebben egy jó adag testvérféltékenység is. Pedig nem tudom hogy simogassam, ölelgesem, puszilgassam. Mondom neki, csak úgy magamtól, hogy "Maja én nagyon szeretlek téged". Anya reméli a nyár megoldást talál erre, és lassan elmúlik ez az időszak is.


Hétfőn apa itthon volt, így főleg vele töltöttük a napot. Anya jött-ment, ügyeket intézett. Úgy néz ki az ovimat is elintézte.. nagyon reméli,hogy ezúttal működni fog a dolog, de rendesen fél is már tőle. Közben délután még Kismarosra is elugrottunk,mert Majának adtak sos-ben egy csípőszűrési időpontot. Én nagyon élveztem a dolgot, mert apával elsétáltunk közben a kisvasút végállomásához (2-3 perc onnan) és megnézhettem ahogy elindul a vonat. Mentem volna utána a sínek mentén, ha nem beszélnek le róla.. :) Aztán anyáék is megjöttek,. Maját betettük a babakocsiba és elsétáltunk a faluban az erdő felé. Orgonát szerettünk volna szedni, de pechünkre arra pont nem voltak orgona bokrok.


Kedden és szerdán apa már dolgozott, anyával voltunk itthon. Mind a két nap délután lementünk a parkba egy kicsit. Kedden nagyon fújt a szél, nem voltam túl elragadtatva tőle.. de a parkban kissé jobb volt az idő. Szerdán már igazi szép tavasz volt. A déli alvásom a napokban 1 órára rövidült.. anya azért nem túl lelkes miatta,mert nagyon nyűgösen és hisztisen kelek utána.. :( Itthon tv-ztem, vonatoztam, autóztam. Hétfőn még Anikó is itt volt és lufizott velem egy jót. :)


Ma pedig apa ismét nem ment dolgozni,mert délutánra vendégeket vártunk. Anya barátnője és a családja jött Maját meglátogatni. Lujzival utoljára több mint egy éve találkoztunk, akkor ő volt 3 hónapos, most már másfél éves kész kis hölgy. Egészen jól elvoltunk.. azt is jól tűrtem, hogy ki-be pakolta a játékaimat, olykor egymára, meg kiborította.. Anya próbálta magyarázni, hogy az ilyen "kicsi" babák így szeretnek játszani, és Maja is lesz majd így... Kicsit érdekesen néztem rá... :):):) Megígértük nekik, hogy még a nyáron mi is meglátogatjuk őket végre,mert már olyan rég óta készülünk, de a betegeskedés mindig közbejött... Van egy nagy játszótér is az udvarban ahol laknak, biztos hogy nekem nagyon bejönne a dolog.


Délelőtt egyébként anya ment vásárolni ismét, mi apával addig játszottunk. Majd mi is lementünk apával a gyógyszertárba,mert anya már a száz szatyor mellett nem akart még ott is sorba állni. Utána a vonatokat is megnéztük . Sajnos felfele a lépcsőházban ismét előadtam egy kisebb műsorszámot... :(


És délután ahogy Lujziék elmentek, apa levitt a parkba játszani egyet. Régi zenebölcsis barátokkal is összetalálkoztam. Rajzoltam krétával, autóztam, fociztam apával. Itthon önmagamhoz képest gyors tempóban megettem a vacsit, és így még a meseolvasás sem maradt ma el. Ja és azt nem is újságoltam, hogy uzsira benyomtam egy muffint, egy csokistekercsert és egy miniszendvicset.. anya csak lesett.. :)


HOlnap pedig nagyon jó lenne ha szép idővel kezdődne a május,mert valami olyat hallottam, hogy Maját visszük mamához Kosdra, mi pedig megyünk apáékkal majálisozni Gödöllőre.. remélem sikerül.

1 megjegyzés:

Melinda írta...

Ó, ma biztos, hogy majálisozol, mert az idő igazán meleg lett:-) (anyukámnak fáj is a feje)
Szép lassan átesel majd a testvérféltékenységen és a hisztiket is elhagyod, ebben mi biztosak vagyunk!
Millió puszi Nektek!!!