2009. május 2., szombat

Hosszú hétvégénk bosszúsága..


Mert hát egyedül a labda meg a dinnye,meg a Föld.. szóval ezek a dolgok kerekek, az ember életében mindig van valahol egy gödör... Na már most az én gödröm egy nyamvad szúnyog.. Igen, jól olvassátok, már megint.. Minden évben kell lennie ilyen nyamvadt jószágnak.. Pénteken reggel ébredtem már úgy (lehet hogy a majálison készült képeken látszik is kicsit) hogy összecsipkedett egy fene dög.. A kezemen volt egy csípés és a fejemen mind a két halántékomat, a homlokom közepét és az orrom hegyét! Hát láttatok még egy ilyen fene jószágot... :( Anya kenegette pénteken, de estére mintha nőtt volna. Itthon kaptam fenisztil cseppet meg kalciumot. De reggelre már a bal szemem is kisebb és dagadtabb volt.. :( Így 7 órakor az sürgősségin kezdtük a napot apával.. Várni kellett, de egy doktornéni megnézett, és anya nagy szomorúságára semmi okosat nem tudott mondani. Fenisztil, kálcium, borogatás... ennyit lehet tenni, megelőzni meg nuku.. És ilyenkor mindig az jut anya eszébe, mi lesz ha egy méhecske megcsíp... Reméljük semmi.

Szóval ma olyan szép deformált fejem volt. Még szerencse,h ogy engem annyira nem zavart. Hazaérve apával összeraktuk az új legómat amit kaptam Lujziéktól. Ez már rendes legó, nagyon pici darabokból van, így főleg apa rakta, de én is igyekeztem segédkezni. És aztán délelőtt sokat játszottam vele a vonatok mellett. Egy darabig apával voltunk,mert anyu ismét járt egy kört a városban.. de sajnos most sem bírtam ki cirkusz nélkül még apa megetette Maját 10 órakor.. :(

Éppen akkor kellett nekem is minden.. Anya szomorú volt mikor hazaért, mert mikor elment, kimondottan kérte, hogy fogadjak szót apának amikor Maját eteti...

Ebéd és alvás után pedig hivatalosak voltunk Simák papáékhoz. Bográcsozás volt a program.. de mire mi kiértünk már a hami elkészült. De hát mivel mi nem tudunk ennél korábban menni, és így már az ebéden is túl voltunk, így csak apa evett a levesből és a körömpörköltből, mi anyával maradtunk a sütikéknél. :) Finomak voltak.

Játszottam az udvaron, motoroztam, bent tv-t néztem, autóztam. Jól éreztem magamat ma is.

Hazaérve ügyesen vacsiztam és mesélés, versolvasás után fürödtem apával.

Holnap sem fogunk unatkozni, ugyanis keresztanyu névnapját megyünk megünnepelni délután, ill. az anyáknapi virágokat elvisszük a temetőbe délelőtt.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Hu akkor te már igazi nagy fiú vagy,hogy már nem a duplót használod.
Boldog anyáknapját anyának!
Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Szegény kis bucid!
Apával jót legózhattál. Kár, hogy Maja etetése alatt nem ment minden jól.
Bográcsozás? de rég is volt olyan nálunk...
Lori és Ruben

Mia és Maja írta...

Te sem szereted a szúnyogokat?:o:s
Én is (Mia) tavasztól őszig csupa plezúr vagyok,allergiás lehetek rájuk...:o:s
Maján még nem vettük észre,reméljük,legalább ő ellenállóbb rájuk!:o
Ne is idegeskedj,én is megint elkezdtem féltékenykedni Majára,pedig amúgy nagyon szeretem...:$(:s)
Puszika!!!