2009. április 1., szerda

Ovi nélkül




Végül is ovimentesen telik ez a hetünk. Köhögök elég csúnyán, bár szerencsére azért néhány keléssem megússzuk az éjszakát és tudok aludni tőle. És az orrom is folyik. Ma reggelre pedig extra érzékeny lettem, sírtam mindenen... Anya pedig megpróbált kicsit hímestojás módjára kezelni, még a konyha is szaladt, ebéd sem készült délelőtt,hogy még Maja aludt fél 9től 10-ig addig együtt legyünk, de ez is kevésnek bizonyult. Építettünk egy szuper hidat, aztán egy vonatot készítettem, anya pedig várkastélyt hozzá. Néztem Chuggingtont a Minimaxon. Tegnap fedeztem fel, és nagyon tetszik :) Aztán lementünk a városba,mert a tegnapi körutonkon lemaradt a gyógyszertár és elfogyott a papírzsebkendő készletünk. De sajnos hazaérve Maja is megébredt, énrám is támtört a hiszti.. A vége, mindenki sírt fél órán át, én félig összehánytam a konyhát azzal a fél tányér levessel amit megettem. Mert felette szenvedtem, aztán anya mondta,hogy hagyjuk, elvette és aludni akart vinni, erre én közöltem, hogy még éhes vagyok. De hiába kaptam vissza tányért, csak sóhajtoztam felette. Anya így végleg elvette, én meg felhergeltem magam és a bömbölés során szépen visszajött minden. Eközben pedig Maja ordított,mert hát a cumi nem kellett, anya meg nem tudta kézbe venni.. :( Volt egy igen szörnyű 1 óránk.. :( Most mind a ketten békésen alszunk, és még köhögni is csak néhányszor köhhintettem mióta elaludtam.
Tegnap is voltunk lent délelőtt, postán jártunk, kenyérért és a dm-ben. Délután pedig apa jött, fürdött és levitt motorozni a főtérre. Az idén először ültem a mocimon, és annyira, de annyira boldog voltam, nagyon élveztem és rettentően jó kisfiúként viselkedtem. :) Délelőtt itthon annyira nem ment az egyedüli játék, volt egy adag nyűglődés.
Meg rettentő nehezen viselem,hogy anya nem enged Maja közelébe. Van hogy sírva fakadok és mondom,hogy de én szeretem Maját.. :( De anya most igyekszik a szoba másik végében tartani bennüket, hogy ne köhögjek rá. Meg hát ne is fogjam meg se őt, se a dolgait.. reméli így elkerülhető, hogy ő is beteg legyen.. :(
VEttünk vasárnap egy hidegpárásító készüléket, és most anya ezt is bevetette annak érdekében,hogy jobban legyek.
És hát a hétfői napra nem akarunk sok mondatot vesztegetni,mert aznap rettentő sokat kihoztam anyát a sodrából. Térdeltem is párszor és büntetésben voltam,mert látszólag egész nap nem akartam megérteni semmit abból amit anya szépen kért, vagy amire intett.. Egész nap játszottuk a macska-egér harcot, estére anya jól el is fáradt..

2 megjegyzés:

Bea írta...

Huu a ti hetetek is hisztivel telt??HÁt nálunk is ez ment,anya tegnap majdnem elbőgte magát,velünk eggyütt.
Bencikusék

Melinda írta...

Jaj:-( Akkor nem volt jó hetetek:-( És még köhögsz is Kristóf, úgy sajnáljuk és jobbulást kívánunk!!! Egyik nap velem sem lehetett bírni, hú, de nem bírtam magammal, délután 2-től veszekedtünk, én sírtam mindenért, még a hangom is elment.
Reméljük, hogy ez már Neked is a múlt, nem fog ez többé előfordulni, ahogy nálam sem. Legalább is egy jó darabig:-)
Millió puszi Nektek és szép hétvégét kívánunk!