2009. március 29., vasárnap

Játék minden mennyiségben







Tegnap vendégeink voltak, igaz csak délután, amikor mindenki felébredt már és én éppen Thomast néztem javában. :) Délelőtt apával voltunk egy kört a városba,mert anyának hiányzott még néhány dolog, amit a bevásárlás során elfelejtett. Meg persze játszottunk, és egyedül is alkottam valamit.. Abból már kezd elegem lenni,hogy anya folyton csöndre int,mert Maja alszik.. :( (Néha már direkt hangoskodik, és úgy csinál mint aki elfeljtette... Nem lehet könnyű ezt megszokni.) De azért igyekszem, hiszen nagyon szeretem. Mikor hazajövök az oviból akkor is az első dolgom,hogy puszit adjak neki.. Meg reklamálok,hogy had lássam anya Maját!



Lilivel játszottam délután,meg anya is ideült közénk. Aztán mamának építettem golyópályát amikor már keresztanyuék elmentek.



Ma pedig délelőtt egyedüli játékra lettem kárhoztatva, legalább is egy időre.. Nem voltam túl lelkes, de anya határozott maradt, és hát apát is befogta, úgyhogy nem sok választásom volt. Vonatoztam,meg a repteremmel játszottam és a pici autókkal.



Aztán apával kettesben megint felkerekedtünk és elmentünk apu keresztszüleihez meg a nagybácsikájáékhoz hogy meghívjuk őket Maja keresztelőjére. Meg akartuk hívni apa húgát is a barátjával, de ők nem voltak otthon.



Már a harang is szólt mikor hazaértünk. Megebédeltünk és elmentem aludni. Ébredés után pedig elindultunk Pestre mindannyian. Én nagyon élveztem,mert a Brendonba mentünk, és még anya Majával vásárolt, addig én játszottam a játszószobába, apa meg felügyelt rám. Beleültem az autóba is ami a bejárattal szemben van, de persze mivel spórolok anyáéknak,nem kellett ám bele egy peták sem.. :) én a kormányt szeretem csak tekergetni. :):)



Hazafele még a Dechatlonba ugrottunk be, mert a nyuszi valamiféle bicajt akar tojni nekem - szegény pára.. :) - és anyáék ráültettek párra.. Aztán azon nevettek, hogy kinéztem magamnak egy pedál nélküli bringát és azzal rohangáltam fel s alá. :) nagyon tetszett! Egy bukósisakot kaptam, bicót nem.. Pedig mondtam hogy ez pont nekem való, de az ősök azt mondták most csak nézünk..



Itthon megvacsiztunk, és hát a későbbi érkezés, az óraátállítás és Maja türelmetlen étvágya miatt a mese ma este elmaradt, de cserébe felpróbálhattam a sisakot és kicsit illegtem a tükör előtt benne. :) Aztán a fürdés után nyugovóra tértem.



Kissé köhögök néha és orrot is kell párszor fújni napközben, de anya nagyon reméli, ennyibe is marad a dolog. Holnap pedig vár az ovi!



2 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:) Annyira jó. :) A ti hármasotok is meg a miénk is. Mindig magunk jut eszembe rólatok :)
Puszi

Melinda írta...

Szupi fotók:-) Akkor kellemesen telt a napod, játszhattál a játszószobában és még a kormányt is tekerhetted, örülök, hogy jó élményekkel tértél haza Kristóf!
A nyuszi aztán jól megfog szenvedni a bicikli kitojásával, de biztos, hogy nem fogja feladni :-)))