2009. március 28., szombat

:( Az ovi hátrányai

Hát igen, Melike barátnőm és Miácskáék is jól írták. Ennek a közösségnek vannak jó és rossz oldalai is.. Most anya inább újra azzal szembesült, hogy a nevelők egyáltalán nem figyelnek ránk, és nem állnak a helyzet magaslatán.. :(
Tegnap hazaérve az oviból többször fújni kellett az orrom. Nem volt vészes, de anya kérdezte, hogy az oviban is fújtuk? Erre én elkedztem sírni, és elmeséltem, hogy ebéd közben elmentem kifújni az orrom ( miért egyedül???) és mire visszaértem az asztalhoz addigra összekaparták az ebédkémet és a vizemet is elvitték... :( Anya szíve majd meg szakadt, úgy potyogtak a könnyeim és mondtam hogy az oviban is sírtam. Kérdezte tőlem hogy nem kértem-e másikat.Én mondtam, hogy kértem, de nem kaptam.. :(
Erre elkezdte a fejem simizni és mit lát! Össze volt egy nagy foltba tapadva hátul a hajam. Nem jöttünk rá mi volt az, de szerencsére a hajmossással kijött belőle. :(
Nem jók ezek a történések a kicsi gyerek lelkének...

5 megjegyzés:

Bea írta...

hmmm,elég érdekesek.Én elhjiszem hogy sok gyerek van meg midnen,de azért ez már tulzás!!!! Az enivlót elvinni egy gyerektól????:o
Bencikusék

Álommanó írta...

Jaj szegény... :( Nekünk nagyon szerencsénk van az ovinkkal, bár alig járunk, mert folyton betegek vagyunk. :(( De az előző ovi nálunk se volt a topon... És ez még nem is a legrosszabb, amit hallottam, rémes, hogy mennyire nem figyelnek néha a gyerekekre azok, akinek semmi más dolguk. :(
Szegény Kristóf... Remélem azért nem marad meg benne nagyon a rossz élmény

Álommanó és Kriszta

Melinda írta...

Hm... most kirázott a hideg Szilvi, ahogy olvastam a bejegyzésedet:-((( A naplónkban nem írok róla, de nálunk borzalmas dolgok történnek az óvodában, oly annyira, hogy a héten eldöntöttem: kiveszem Melindát!!!
Tönkre megy idegileg, ha itt marad, már hunyorog is... mi ez, ha nem az óvoda mellékhatása?
Nagyon és őszintén sajnálom, hogy Kristófnak is szembesülnie kell pár dologgal, belegondolni is rossz, miken mennek bent keresztül, ami kicsi szívüket szomorúvá teszik:-(
(Melindáéknál sem segítenek orrot fújni)

Bogár és Gerti írta...

Ez tényleg borzasztó :-O ... bár én Lili szavára nem adnék sokat egyenlőre, de Kristóf nem egy füllencs bajnok.
Kíváncsi vagyok a nevelők, mivel magyarázzák ki az esetet.
Puszi

sedith írta...

Úúúúú, még jó, hoyg amúgy szereti a kicsi drága az ovit! Azért egy kérdést ez megérhet az óvónőknél, mégis hogy képzelik, hyog éhesen hagynak egy gyereket? NAgyon felháborító!!!
Puszilunk és vigyázzatok magatokra! Majácska már kész gyönyörű kishölgy!:)