2009. március 26., csütörtök

Óvodásnak lenni szuper jó dolog.




Egész héten bőszen jártam az oviba. Hol autóval mentünk reggel,hol sétáltunk. Attól függően anyának hogy alakult tovább a napja. Ott is aludtam minden nap, amit úgyszintén élveztem. És anya nagy meglepetése az, hogy állítólag felébredek a déli alvás közben amikor pisilnem kell... Ez még eddig itthon sose foruldt elő.Hogy mennyit alszom anya nem tudja, de nem vagyok délután elviselhetetlen, és rosszabb sem mint amikor néha rámjön az 5 perc, így anya úgy gondolja a bő 1 órának meg kell lennie. Általában mikor ébredezünk fél 3 után anya akkor szokott értem jönni Majával.


Játszom a játékokkal, gyurmáztunk is a héten, voltunk az udvaron is, ahol nem igazán tudja anya mit csinálok mert igen nehéz kihúzni belőlem dolgokat.


A héten udvaroltam is.. :) Ezt anya a saját fülével hallotta ezért tudja. Megérkezett a csoporttársam Sárika. Köszöntem neki, de ő csak szégyenlősen nézett maga elé. Az apukája megkérdezte tőée,. hogy hallottam-e már Sárit beszélni. Én mondtam hogy igen.. Az apuka viccelt, hogy ezek szerint tud Sári beszélni. Aztán ahogy elkezdtek vetköződni megjegyeztem: "Nagyon szép a ruhád Sárika, nagyon csinos vagy! :)" (Azt hittem behalok, de apuka is el volt teljesen ájulva. Aztán még azt is megjegyezte a másik kislányra,hogy ti ketten egyformák vagyok.. Hát igen, a nővére volt Sárikának.)


Az ebédet is elég jól megettem, legalább is anyának mindenki ezt mondta, és még az uzsit is itthon mindig, amit hazahoztunk. :)


Ma apa jött elénk, ahogy jöttünk hazafele anyával az oviból, és így a délutánt együtt tudtuk tölteni. Játszottunk itt a gépen, kirakóztunk, autóztunk. A többi napon anyával játszottunk délutánonként, amikor Maja aludt. Színeztünk, rajzoltunk, építettünk. Mesét is néztem az egyik nap. Még mindig Thomas a sláger, nem tudom megunni. :)


Holnap pedig már péntek, és szombaton vendégek jönnek,mert Majának lesz a névnapja. Már nagyon várom, mert állítólag nagyon szeretem a vendégeket..Anya reméli ezúttal nem a felnőttek között fogok téblábolni, hanem végre a gyerekekkel játszom majd. :)

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Ó, de aranyos lehettél udvarlás közben:-)))) Sárika biztos nagyon csinos lehet, ha megdicsérted:-)
Szép hétvégét kívánunk Nektek, holnap kellemes vendégvárást, majd mesélj:-)
Millió puszi Nektek, mit szóltok? Lehet, hogy itt a tavasz???? :-)

Gabi írta...

Örülünk,hogy ilyen szuper heted volt!:)Ügyes vagy már az oviban!:)
Majának boldog névnapot kívánunk!:)
Kellemes hétvégét nektek!:)
Szkokán fiúk