2009. március 23., hétfő

Hétvége

Pénteken voltam oviban. JÓl éreztem magam, de itthon aludtam,mert az összevont csoport volt délután. Miután felébredtem pedig befutottak Lilikéjék. Bár továbbra is a felnőttek szoknyájánál sertepertéltem, és nem igazán tudtunk együtt játszani Lilivel, de anya élvezte,hogy van kivel beszélgetnie egy kicsit. Mostanában néha undok is vagyok. Amivel én nem játszom azt eldugom olyan helyre hogy Lili se tudjon vele játszani... Az ovi hatása ez vajon? Na meg a határok mérhetetlen próbálgatása és anyám bosszantása.
A szombat reggel ugyanis így kezdődött. Azaz nem így,mert mikor felkeltem Maja még aludt. És ahogy anyát hívtam ő odajött és bebújt mellém az ágyba. Beszélgettünk és nekem nagyon tetszett, hogy ott fekszik mellettem. Ritkán van erre alkalom. Aztán apa is jött és még ő is odabújt. :)
De mikor lejöttünk utána sajnos jött a bosszantás hadjáratom.. és mire mamáékhoz megindultunk azt is kiprovokáltam hogy a fenekemre csapjanka.. :( Mamiéknál is ezt a formámat hoztam. Játszottam az étellel, dumáltam az asztalnál megállás nélkül, a ruhám, az asztal és még a föld is olyan lett mire végeztem.. Anya meg dühös, nagyon. Aztán mivel sütött a nap szépen, és mamáék udvara elég jó szélvédett, kimentünk egy kicsit. ÉN játszottam a távirányítós autóval, a labda is előkerült, meg a kisásó.. bár semmi nem kötött le hosszabb időre. Maja aludt a levegőn, apa segített mamának, én meg játszani próbáltam hol anyával hol egyedül.
Délután jöttek Liliék is és a legjobb része a délutánnak az volt amikor apával hancúroztunk egyet hármasban. :) Nagyokat kacagtunk Lilivel együtt.
A vasárnapot itthon töltöttük. Délután ugrottunk el Simák dédihez, hogy őt is meghívjuk Maja keresztelőjére. ÉN örültem hogy megyünk, és szerettem volna dédivel beszélgetni,megmutatni neki dolgokat; az autómat, azt hogy hogy tudok verset mondani... de dédi apával beszélgetett, nagyon politizáltak és mindig csak mondta, hogy figyelek, aztán meg beszélt tovább.. Én meg elkeseredtem a végére már be is pörögtem ezen és még anyának sem akartam szót fogadni.. :( Anya sem élvezte a kiruccanást, de nem voltunk sokáig.
Délelőtt apával porszívóztunk játszottunk együtt,meg játszottam egyedül is. Az egyszervolt.hu-n is garázdálkodtam egy kicsit. Anya csak lesett,mert több-kevesebb játékkal elsőre tökéletesen játszottam. Ránézésre megmondtam hogy melyik szekrénybe van több ruha.. :) Meg persze a bújócska a sláger, de memóriázni is nagyon szeretek.
Ma pedig reggel anya vitt az oviba úgy, hogy Maja maradt itthon, mert apa is itthon volt. És majd alvás után jön értem, ha minden jól megy. Örültem most is, lelkesen vittem a kutyusomat magammal.

5 megjegyzés:

Bea írta...

Hát néha én is rossz vagyok,és 1-2 szer már énis kaptam a csupi fenekemre.:s Utánna szót fogadok.Hát ez van sajnos,nem mindig tehetjük az amit akrunk,de ez így van jól.:)
Bencikusék

Mia és Maja írta...

Az ovinak és a bölcsinek van jó és rossz hatása is ránk...:s
Én is amióta megint megyek bölcsibe,néha kis rosszcsont vagyok,ilyenkor mondogatom anyának,mamának,apának...hogy NEM IS NEKED MONDOM!:s NEM IS BESZÉLEK VELED!!!:o:s TE NE NÉZZ RÁM!:s ,amit eddig nem volt kitől hallanom!:s
Anyáék mondják,hogy ez butaság,de nem mindig hiszem el nekik...:s
Puszika!!!

Bogár és Gerti írta...

Most front van... nagyon megviseli a gyerkőcöket. Meg az felnőttek is totál idegbajosak... nálunk legalábbis... (a suliban is ) remélhetőleg jön a jóidő és elmúlik a rosszaság hullám :) Bár én nem járok oiba, de eldugok mindent, s irigy vagyok rettentő módon... s ha nincs itt Levi akkor is csak azt hajtom, hogy EZT NEM VISZI E JEVENTE? pedig sosem visz el semmit :O
Puszi

Lori and Ruben írta...

Nem szép dolog az irigység!
A nagy hancurt én is szeretem:) Erre apa mindig kapható.
Lori

Melinda írta...

Sajnos az ovinak vannak előnyei is és hátrányai is, majd csak túl leszünk ezen Kristóf barátom:-)
Apával jót hancúroztál, ezt én is imádom, de olyankor anya haja égnek áll, mert rendszerint apa akkor kezd el velem hangoskodva játszani, amikor ő már hulla fáradt és feküdne le:-)