2009. március 20., péntek

Péntek


A szerdai napot még itthon töltöttem, gondolta anya, biztos ami biztos. De szerencsére csak 1-1 köhhintés maradt és néha fújtam valamicskét az orromból, de semmi komoly. Az oscillacoccinum folyamatos szedése meghozta hatását anya szerint.

Semmi extra nem történt. Sétálni nem mentünk,mert bár csodásan sütött a nap, de rettentően fújt a szél. Majd levitte anya fejét mikor kinézett a tetőablakon..

Tegnap és ma pedig már voltam az oviban. Tegnap ott is aludtam, most az ágyamban szunyálok éppen,mert az ovónénik temetésre mennek délután és összevontan feküdtek le a gyerekek. Így anyát kérték,hogy engem hozzon haza.

Semmi gond nincs az ott alvással. Csütörtökön már szépen el is aludtam és mikor anya megjelent fél 3 után, akkor ébredeztem. Játszottam is autókkal és vonatokkal és soroltam az új versikéket anyának egész délután. :)

Holnap pedig megyünk mamáékhoz. Dédi már biztos nagyon vár bennünket, hiszen egy hónapja lassan hogy nem látott. A héten nem jutottunk ki hozzá, pedig már szerencsére egy hete otthon van a kórházból.

5 megjegyzés:

Gabi írta...

Gratulálunk az ovis alváshoz!:)
Örülünk,hogy a dédid hazamehetett a kórházból!:)
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Akkor jó, ha nem vagy beteg:) Ügyi vagy ovis alvás terén!
Az idö itt már nagyon szép, majd küldünk arra is némit.
Lori

sedith írta...

Nagyon ügyes vagy! CSak így tovább, és reméljük, a betegségek is messze elkerülnek ezután!
Majácska csodálatos kisasszony! És mekkorát nőtt már!:)
Puszilunk benneteket!
Edith, Kriszta és Boróka

Melinda írta...

Mesélj majd, hogy érezted magad a dédinél!!!
Gyönyörű hétvégét kívánunk Nektek:-)
Pusziiii

Bogár és Gerti írta...

Most értem csak ide :$ de remélem jó hvg-tek volt :)
Ügyes vagy, hogy alszol is az oviban :) Anám az utóbbi időben ezért kezdett aggódni, de őszig csak helyre áll a rendem :) (a sok gyerek eltereli majd a figyelmét, nem irigylem majd az ovónéniét :P)
Puszi