2009. március 17., kedd

Óvodában aludtam


Semmi gond nem volt sem a vasárnap éjszakával sem a hétfő reggellel. Biztos,hogy izgatott voltam, de nem álmodtam rosszat és nem viselkedtem máshogy sem. Örömmel mentem a csoportba, és reggel örömmel tettem a szatyorba a kutyusomat, amivel majd az oviban aludni fogok. Anya még az átöltözés után újra elmesélte hogyan fognak történni a dologok aznap és hogy mikor fog értem jönni.

És így is volt,mert amikor kinyitottam a szemem már ott állt az ajtóban. :) Igaz,hogy az elalvás nem ment olyan zökkenőmentesen,mert a konyhából szűrődő zajok engem nagyon érdekeltek, és Márti néni sokáig símogatta a hátam mire végre elaludtam, de így is bő 1 órát sikerült szunyálnom. Anya negyed 3ra jött, ahogy Gabi néni kérte reggel, hogy nehogy az ébredés után sírás legyen, és még legalább 15-20 percet várt mire felébredtem.

De aztán már a többieket nem vártuk meg hogy felkeljenek, hanem ölöztünk és indultunk haza. Hazafele mondtam anyának,hogy legközelebb olyan sokáig akarok aludni mint a többiek. Így mondta hogy akkor később fog értem jönni.

Sajnos ma reggel viszont azzal keltünk hogy folyt az orrom és köhögtem nagyon... Így az ovi elmaradt. De a nap második felére úgy tűnt, hogy talán csak téves riasztás volt az egész, mert némi minimális orrfolyáson kívül nem lett semmi bajom. De anya szerint jobb félni mint megilyedni.

Így viszont délelőtt sétáltunk egyet 4-esben, aztán délután pedig mama jött el hozzánk.

Sajnos a rossz hír, hogy a reggeli ébredésemnek köszönhetően a babalátogatásról lemaradtam. Ezért jött mama, hogy vigyázzon ránk és apa meg anya kettesben mentek el megnézi apa uncsitesójának a kislányát aki már 4 hónapos. Anya nem akarta megkockáztatni, hogy ha mégis valami bajom van, akkor ráragasszam a kicsire.

De persze nagyon jól telt az idő itthon. Anikó is átjött a szomszédból így volt kivel játszanom. Sőt egy fél órára még korábban felugrottak anya keresztszülei is. Velük is egyből játszani szerettem volna. :)

Estére pedig papa is befutott és ő is megszeretgetett bennünket és gyurmázott velem egy kicsit.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Először is köszönjük a díjat nagyon aranyoas vagytok!
Az tényleg jó hír hogy ilyen ügyes voltál és ott aludtál az oviba,csak így tovább,de nehogy megbetegedj!!
Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Elsőre így oviban aludni! Gratula, igazi ovis vagy már:)
Köszönjük a díjat, de lustaságra fogva nem ígérek semmit. Valahogy nekem ezek a játékok nem mennek:s
Debi

Melinda írta...

Nagyon ügyes vagy, hogy így el tudtál aludni az oviba és utána sem sírtál!!!!!! Gratulálunk:-)) Én sajnos nem tudtam ott aludni és nagyon sírtam annak idején:-(((
Örülünk, hogy nem betegedtél le!!!
Millió puszi Nektek, a fotón nagyon édesek és szépek vagytok!!!