2009. március 15., vasárnap

Simák papáéknál


Délelőtt apával voltunk én és Maja is,mert anya lement a vásárba. Nekem is szeretett volna venni hosszú ujjú felsőket néhányat még,mert nem győzi mosni amit az oviban hordok. De sajnos nem kapott semmi ínyére valót és főleg kedvező árút. Majának hozott néhány dolgot meg apának zoknit,magának meg 2 pólót.

ÉN addig báboztam apának, autóztunk és játszottam az egyszervolt.hu-n. Majd apával igyekeztünk Maját elaltatni, több kevesebb sikerrel.

Amikor anya megjött megettük a fini ebédet és mentünk aludni, mert délután vendégségbe készültünk.

Simák papáékhoz menünk. És bár eredetileg bográcsozni szerettünk volna, mivel esett az eső.. :( így bent készítette el a papa a marhapörit. ÉN nem ettem belőle,mert hát itthon délben ebédeltem, de a sütiket megkóstoltam. Főleg a kókuszgolyó tetszett. Aztán játszottam Lacus játékaival,meg Lacussal is próbáltam,de vele csak "bunyózni" lehet :( amitől anya ki is volt kicsit akadva,mert a végére teljesen kifordultam magamból. Vagy nyafogott, hogy valamelyik játékához nyúltam, vagy piszkált, amit én nem tűrtem és sikítás meg sírás, kiabálás volt a vége. Közben meg ment a nappaliban a tévé, amiben "fantasztikus" gyilkolászós filmet néztek a felnőttek. Anya tiszta pipa volt,mert hát mi gyerekek is oda,oda kolbászltunk, és a motoron ülve megálltam előtte és néztem én is.. Anya már apát bökte oldalba, hogy hívjon vissza a másik szobába játszani,mert az egyáltalán nem olyan dolog amit látnom kell. Mert hát itthon anyáék nem néznek ilyesmit csak ha nem vagyok fent. Sőt akkor is ritkán,mert nem igazán szeretik az ilyen filmeket.

Sajnos a nagy hancúr eredménye az lett, hogy egyszer későn szóltam hogy pisilnem kell és a nacim meg a bugyim is olyan lett. :( Anya szomorú volt és mondta, hogy nagyon csalódott,mert az ovodás fiúk már ilyet nem csinálnak... :(

Holnap pedig nagy nap lesz. Maradok az oviban aludni, ha minden jól megy. Anya ma is sokat mondogatta, szeretné ha nem érne meglepetésként holnap hogy ebéd után nem jön értem. Szerinte ő jobban fog izgulni hogy hogyan alszom, mint én. :)

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Hát kérem... a játék hevében gyakran vannak balesetek... néha még az iskolásoknál is :) (én már kaptam hideget-meleget tőlük :-P gatyába is :-P )
Ma Ferikénmél 2x is csak szorítottam a cunit, s hiába kérdezte anám, tagadtam. Ha nem csap le rám én is becsurgok :( ... van ez így...
Hatalmas névnapi puszi neked!!!

Melinda írta...

Jujjjjjjj, pedig tegnap anyának eszébe volt a névnapod Kristóf és mégis elfelejtett jönni, bocsánatot kérünk most szeretnénk Neked Boldog Névnapot kívánni sok-sok szeretettel!!!!!
Mesélj majd, hogy sikert az ott alvás az oviban, nagyon kíváncsiak vagyunk!!!!!!!!!! Reméljük, hogy nem volt semmi gond!!!!!!!
Millió puszi Nektek!

Gabi írta...

Anyunk sem szereti a durva,erőszakos filmeket,meséket.:(
Hogy alakult az ottalvós napod az oviban?:)
Szkokán fiúk