2009. április 19., vasárnap

Maja keresztelője volt ma

Reggel mikor szólítottam anyát, mondta hogy menjek a nagyágyba. És Maja már ott feküdt anyáék között. :) Eddig még nem volt ilyen reggelünk, hogy majdnem egyszerre keltünk. Így jutott idő egy kis ölelkezésre, meg rögtön elő is adtam mit álmodtam.
Aztán lassan elindult a nap. Anya sürgött-forgott, reggeliztem, játszottam, a többiek készülődtek, Maja aludt egyet.
Aztán én is szép ruhát kaptam és elindultunk a templomba, hogy Maját megkereszteljék.




Én apával mentem a többiekhez, és anya keresztanyujával mentem be a templomba. Aztán apa ölében hallgattam végig az istentisztelet elejét. Mikor pedig a többi gyerek kijött a lelkész nénivel, akkor mi is apával kijöttünk a gyerek-istentiszteletre. Figyelmessen hallgattam végig. Szép dalokat énekeltek, a néni gitározott ami nagyon tetszett nekem. Aztán szineztünk. Majd jött az esperes néni és visszamentünk a templomba. Én mama mellé ültem le és onnan figyeltem, egy kis sajtkukackodással összekötve, hogy Maját megkeresztelték.














Aztán apáékkal kimentünk mamiékhoz,mert ott tartottuk az ebédet. Ettem leveskét, főtthúst, egy kis zöldséget és pörköltet is egy keveset. Utána meg egy nagy szelet tortát habzsoltam be. :)
Na aztán kerültem elemembe, amikor már anya néha veszekedett és szomorú is volt, hogy nem fogadok szót. Nagyon felpörögtem. Lacussal sikítottunk, szaladgáltunk, és anya ezt nagyon nem szereti, főleg azt hogy mindenki csak mosolyog ilyenkor, vagy "nyafog", ahelyett hogy egyértelműen közölné hogy a lakás nem ilyen játékra való...
Nagyon túlpörögtünk, de aztán Lacusék elmentek haza és anya engem is ágyba dugott. El is aludtam egyből. 2 óra is elmúlt már, így fáradt voltam. Aludtam fél 4-ig azátn pedig kint az udvaron töltöttem a délutánt. Sajnos Lili előző este belázasodott, így nem igazán ment a közös játék,mert szegényke nagyon érzékeny volt, én meg ma túl akaratos. De anya megengedte, hogy a szomszéd kutyusnak adjak csontot és 1 sütikét is, ami nagyon tetszett,mert ízlett neki. :)
Bicóztam is egyet az utcában anyával és apával. Aztán keresztapuval és apával fociztunk, labdáztunk egyet. Motoroztam az udvaron.. tehát nem volt idő az unatkozásra. Uzsira is befaltam még egy kevés sütit, túl sok nem fért belém. De így lecsúszott a vacsi is, a vajas-sajtos kenyérke paradicsommal.
Kellemes volt a nap, én nagyon jól éreztem magamat. :)

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:-D Hamarosan nálunk is lesz ilyen buli :) Ahogy látom a tiéteket, nem fogok unatkozni :-P
Puszi

Álommanó írta...

Nagyon jó kis buli volt, ahogy elnézem! A hugi még mindig gyönyörű, te pedig jó nagy kópé vagy!
Nagyon gratulálunk!!

Álommanó

Gabi írta...

Szépek voltatok a kerseztelőn!:)És ügyesen viselkedtél!Kicsit túlpörögtél,de ez előfordul,miko rekkora buliban vagytok!:)
Szkokán fiúk

Gabi írta...

Sajnáljuk,hogy Szilvianyu ilyen rossz véleménnyel vagy az oviról.:(Mi hallottunk olyat is,hogy télen nyitották az alvó gyerekekre az ablakot...(nem nálunk!)Valóban felháborító,ami folyik egyes óvodákban.:@
Szorítunk,hogy Kristóf ne legyen beteg!!!
Szkokán fiúk