2009. április 22., szerda

Ismét itthon







Két napot voltam óvodában ismét.. :( A hétfői nagy huzat után kedden az fogadtam anyut az óvodában,hogy ültem az ovónéni mellett.. :( Ugyanis ebéd után elküldtek pisilni, de valószínűleg valami fontosabb dolgom akadt, és elfelejtettem, az eredménye pedig az lett, hogy bepisiltem alvás közben... :( Így alig aludtam 40 percet, aztán arra ébredtem hogy pisis vagyok. Átöltöztettek és az alvás idő további részét az ovónéni mellett töltöttem.. Annyira fáradt voltam,hogy anyának hazáig hisztiztem, itthon pedig vagy egy órát sírta, cirkuszoltam folyamatosan.. :( Anya már teljesen ki volt borulva a végére ő is sírt... :(



Ma pedig elkezdett körülnézni, mit tehet ovi ügyben.



(Anyukák, tényleg én vagyok túl érzékeny, és extra dolgokat várok el az óvodától???? KÉrlek, segítsetek!!! Törődjek bele, hogy ez így van és a gyerek majd megedződik, vagy azért ez tényleg nem normlis?????????)



Éjszaka is többször felébredtem arra hogy tele az orrom és hát hisztiztem. Fáradt voltam, álmost voltam , de nem tudtam aludni... A végén anyával leköltöztünk a nappaliba, anya a földre én az ágyra, hogy Maja tudjon aludni. :(



Ma apával voltam itthon délelőtt, de sajnos a kedvem továbbra is kötekedő, és az orrom tele. Anya ügyeket intézett, a bankba is mennie kellett, ezért is volt ma apa eleve itthon.



Most éppen mesét olvasunk apával. Holnap pedig megyünk mamához. Sajnos dédi ismét kórházban van, papa pedig dolgozik holnap, de mama otthon lesz, és reméljük az idő is szép marad, így játszhatok kint egy kicsit. És hát azt is reméljük,hogy nem nyafogni fogok egész nap,hogy játszanak velem, hanem játszom okosan az udvaron egyedül is.



4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Nem tudom. Ha van válogatni való lehetőség nem veszítesz semmit, ha kiveszed innen. Ha úgy érzed elhanyagolják Kristófot, hogy nem felel meg a személyiségének a pedagógus, akkor válogass amíg van miben.
Biztos bele rázódna, de nem tudni az Ő érzékenyebb lelkén milyen nyomokat hagy.
Puszi

Lori and Ruben írta...

Sajnos ovi ügyben nincs még tapasztalatunk.
Viszont mielőbbi jobbulást Kristóf!
Lori és Ruben

Álommanó írta...

Ovi ügyben tudnék mesélni... Szerintem normális elvárásaid vannak. Hol jártok oviba? Ha van lehetőség, akkor tényleg érdemes ovit váltani. És érdemes egy elfogadóbb ovit keresni. Bár tényleg lutri, hogy kihez kerül a gyerek, mert ha a szülő ott van, akkor persze minden ovónéni mosolyog. :( De ha vannak megérzéseid, hallgass rájuk, a legtövbbször bejönnek! És ha érzed, hogy a gyerek nem érzi ott jól magát, higgy magadnak! Te ismered a legjobban! Az nem irreális elvárás, hogy ne tegyék ronccsá a gyerekedet azok, akikkel a napjai felét eltölti.

Álommanó

Bea írta...

Hát nem sokmindent tudok hozzáfűzni az ovihoz,majd szeptembvrtől,bár hallom hogy azért mindig betegek a gyerekek.:s
Jobbulást Kristóf!!!
Bencikusék