2009. március 12., csütörtök

Óvoda minden mennyiségben

Nagyon kellemesen telnek a napjaim. Nagy lelkesen megyek az oviba. Ma már az udvaron játszottam is, igaz magamban, de anyáéknak újságoltam hogy csináltam a porba egy autópályát és hát mivel nem volt autó így a kezemet tologattam rajta. Anya csak az eredményt látta, hogy a pulcsim ujja tiszta egy élő por volt.. :)
Sőt, ma a sóskát is megettem ebédre, mind egy szemig. Most a leves nem nyerte el a tetszésem.. De anya jót nevetett,mert a sóska sem otthon, se mamáéknál és még keresztanyu által elkészítve sem tetszett eddig.. de az ovis az jóóóó. :)
Ebéd után hazajöttünk minden nap, és hát be kell vallani, mióta anya megelmlítette,hogy jövő héttől ott fogok aludni, azóta már nem vagyok olyan lelkes. Holott tavaly folyton azt kérdezgettem mikor maradhatok egész nap. Most meg egyik reggel bevallottam, hogy nem akarok ott aludni mert nem tudom anya mikor jön értem.. Hát hétfőn teszünk egy próbát, aztán majd elválik sikerül-e a dolog. Anyának sokkal könnyebb lenne minden esetre,meg szegény tesónak is,mert így az alvása közepén kell anyunak felvernie és felöltöztetnie hogy értem tudjanak jönni.. :(
Itthon már nem igazán vagyok hajlandó játszani. CSak a feles enegriáimat akarom levezetni, anya meg kicsit dühös, hogy hát erre szolgálna az udvar az oviban.. Ma játszottam kicsit a számítógépen memóriát és a bújócska nevű játékot az egyszervolt.hu-n nagyon tetszenek. Csak néhány hete fedeztük fel apával és anya néha,néha idenged. Tegnap meg anyával memóriáztunk meg dominóztunk és néztem Thomast. Valahogy még mindig ez a sláger, nem tudom megunni.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az egyszer volt. hu-n a Máté is szereti a bújocska játékot, főleg mióta irányitja az egeret és ő találja meg így :) Sajnos az unatkozás nálunk is sláger, Máté sem tud mit játszani, pedig van egy pár! Alig várom már a jobb időt, mikor lent lehetünk a játszótéren!!!!!
Anna és Máté

Bea írta...

Ez az óvoda olyan jó lehet,kivéve a betegeskedés,de hátha már nem leszel az.
Bencikusék

Gabi írta...

Örülünk,hogy ilyen ügyes vagy az oviban!:)
Szkokán fiúk