2009. március 9., hétfő

Ismét óvodában


Apa azt mondta ma reggel anyának, hogy ez egy könnyű hét lesz, majd a jövő hét lesz nehéz. Először anya nem értette, aztán apa félig humorosan megjegyezte, hogy mert akkor leszek beteg.. Hát anya nagyon reméli hogy ez megmarad humornak, de tény, hogy eddig mindig így jártunk az ovival.

Tehát ma megint voltam. Még alig léptem be a kapun már hangosan köszöntem mindenkinek. Ezen is látszott hogy nagyon örültem annak, hogy megint mehetek. Gyorsan átöltöztünk anyuval, visszaakasztottuk a zsákomat a helyére és már mentem is be a csoportba Gabi nénihez. Ők is nagyon örültek nekem. És mint anya megtudta délután, tőlem és Gabi nénitől is, nagyon jól éreztem magam. Még játszottam is, igaz egyedül, de 3 játékkal is játszottam. És hazafele már egy újabb dalt dúdoltam. :) Állítólag az ebédből is ettem, bár Gabi néni azt mondta nem ettem meg mindet.. Ez érdekes,mert a tejbegrízt szeretem és mivel számos tészta volt a levesben - ezt apának egyből el is újságoltam itthon - annak is csúsznia kellett. Minden esetre a ruhámon megint rajta volt az étlap..

Az udvaron nem voltunk mert esett az eső, így az egész délelőttöt bent töltöttük.

Mikor anya jött értem Gabi néni elmondta,hogy jövőre, mivel évvesztes vagyok újra kiscsoportos leszek. Így másik 2 ovónénim lesz. Anya igazából nem bánja, reméli ők egy kicsit figyelmesebbek lesznek a gyerekekhez, de nem biztos, hogy én is így leszek vele,mert Gabi néni nagyon a szívemhez nőtt.

Azt is megbeszéltük anyával és az ovónénivel, hogy jövő héttől megpróbáljuk és ott fogok aludni az óvodában. Anyával beszéltük itthon, hogy a kutyusomat is magammal vihetem és aludhatok vele mint itthon, és amikor a gyerekek felkelnek anya már ott lesz értem.. Én nagyon várom, remélem lesz alkalmam kipróbálni és nem lesz semmi gond vele.

Délután nagyon aludtam, anya úgy keltett 3 órakor, tényleg sokat játszhattam és jól el is fáradtam. :) A játék délután nem nagyon ment, csak a nyűglődés. A kistesót dajkáltam, beszélgettem neki, ő meg még vissza is mosolygott rám. Vacsira pedig pizzát rendeltünk anyával aminek nagyon örültem. :)

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Biztosan hiányzott már neked az ovi!Szép hetet nektek!:)
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Anyának is könnyebb lesz talán, ha már ott fogsz aludni. Újra kiscsoportos? Az én anyum is 4 évig járt oviba:)
Lori