2009. március 14., szombat

Március 15-e




Pénteken kokárdát kellett vinni az oviba, mondta az ovónéni. Anyát nem is hagytam csütörtökön addig békén még rá nem tette a dzsekimre. :) Aztán másnap reggel átkerült az ingemre és én nagyon boldogan mutogattam mindenkinek ahogy odaértünk. Aznap szaladtam az ablakhoz, amikor a csoportba bementem, hogy integessek anyának. Ez eddig a héten nem jutott eszembe, de pénteken igen.


Kellemesen telt a nap. Mivel esett az eső, mi nem mentünk a Petőfi házhoz a koszorúzásra és sajnos az udvarra sem, de bent jókat játszottunk. j


Itthon pedig alig keltem fel a délutáni alvásból megjött Lili és keresztanyu. Így közösen próbáltuk elütni az időt. Anya megint sütött olyan fini túrós muffint amit Máté barátom anyukájától kapott recept alapján készített. Nagggyon fini lett. A felnőtteké extra volt,mert abba került aszaltszilva is, de alkoholos. Abóbl mi gyerekek nem kaptunk.


Aztán keresztapu és apa is befutott. És még anya meg apa elmentek Maja keresztelőjét intézni a pap bácsival, addig keresztanyuék voltak velünk. Maja végig aludt, nekünk pedig csinált a keresztanyu vacsira tejbegrízt. Fini volt. Anyuék is hamar befutottak. Elmentünk diavetítőzni még apa a Maját fürdette, de Lilienk annyira nem tetszett a dolog, így keresztanyuék elindultak hazafele.


Ma pedig apával közösen ébredtünk,mert anya meg Maja a nappaliban szunyókáltak. Egy kicsit beszélgettünk meg játszottunk, aztán anya hozta Maját és öltözködtünk. Reggelről igyekeztem játszani még anyáék a lakást próbálták rendbe rázni. Aztán apának báboztam, majd ő is bábozott nekem, ami nagyon tetszett. Porszívóztunk is,mert délután vendégeket várunk. Jönnek Maját meglátogatni apa egyik unokatestvéréék. A szomszédból pedig átjött az egyik nagy lány,mert anya meg apa akart vele beszélni. Én pedig megmutattam a tudományomat, hogy hogyan húzza be a porszívó a madzagot egy gombnyomással. Vagy 20 percig szórakoztam vele, nagyon elvoltam. :)


Aztán ahogy Maja megtízóraizott elmentünk a sétálni egyet,mert ma nagyon szépen süt kint a nap. Mikor leértünk kiderült hogy még kellemes meleg is van. Vettünk a piacon ezt meg aztán és sétáltunk még Maja aludt.


Ebédre fini tojásos nokedlit készített anya husilevessel. Egy nagy tányérral befaltam belőle. Most pedig alszom és még nem is tudom hogy délután 2 fiú is jön játszópajtásnak. Nem találkozunk túl gyakran, sőt Bálintot csak 2 hónapos picinek láttam és már másfél éves. Anya kíváncsi mit fogunk csinálni együtt.


3 megjegyzés:

Melinda írta...

Sziasztok, elnézést, hogy nem tudunk jönni minden nap, de amikor csak lehet, jövünk és olvasunk!
Hááát, az oviban én sem szerettem ott aludni, de én szorítok Neked Kristóf, hogy Te másképp érezz!!!!!
Aranyos volt Lilikétől, hogy várt Téged és kérte, ülj mellé:-) Jó, ha ilyen fogadtatásban van részed, nekem a Tomi unokatesóm ma hatalmasat köszönt, aztán végig bántott:-(
Gyönyörű hétvégét kívánunk Nektek, játsszatok, pihenjetek sokat!

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy jól érzed magad az oviban.:)
Én csütörtök óta nem voltam,tudod,a beavatkozás miatt,most meg megy a hasam,nem tudom,anyák elengednek e holnap,mert én nagyon szeretnék menni..:$:p

BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNUNK NEKED!:)))
Puszika!!!

Gabi írta...

Boldog névnapot kívánunk!:)
Szkokán fiúk