2009. március 5., csütörtök

Keresztanyuéknál




A szombati köszöntést megelőzően igen régen jártunk már keresztanyuéknál. Így anya kitalálta hogy szerdán reggel összeszed bennünket és megyünk. Hát Maja az öltözést sikeresen végigsírta,mert éppen elfáradt és aludni szeretett volna, de már 8 óra után nem sokkal úton voltunk. Maja el is aludt én meg mentem Lilihez. Lili éppen tv-t nézet és azzal fogadott, hogy "Úgy vártalak Kristóf! Gyerek ülj le ide mellém!" Hupikék törpikéket néztünk egy darabig aztán elvonultunk a szobába. Annyira aranyosan és ügyesen játszottunk. Keresztanyu meg anya simán tudtak a nappaliban beszélgetni. Néha szaladtunk kint egy kört, de nem volt semmi vita, megbeszéltünk mindent egymás között.


Csak akkor nem ment már a játék, amikor anya felhozta Maját. Mert Lili folyton Maját akarta nézni, meg beszélt neki, puszit adott az arcára.


Ittam fini ananászlevet és minden áron meg akartam anyát győzni hogy ott ebédeljünk,mert láttam keresztanyunak a halacskáit amit ebédre készített. :) Nagyon szeretem a halacskát. Pedig mostanában volt is benne részem. Vasárnap anya rántotthalat csinált hétfőn pedig mamáéknál ettem halászlevet. Mama anyának újságolta hogy van halászlé, nekem meg húsleves, de én kikértem magamnak, hogy én is hallevest szeretnék enni. :):)


Szerdán este volt itt egy néni.. na azt kevésbé díjjaztam én is. Ugyanis apa épp hogy hazajött és ahelyett hogy velem játszott volna, a nénit hallgatta.. 2 órán keresztül.. :( Igyekeztem magamra vonni a figyelmet mindennel, de anya folyton elküldött.. :( A néni megengedte hogy játszak a számológépével.


Ma pedig Majával voltunk a védőnéniél. Akartunk sétálni is, de sajnos esett az eső.. :( Így itthon voltunk. Anyával rajzoltunk, autóztam. Aztán én is rajzoltam egy frankó autót, meg minden félét. Aztán kezembe akadt anya volnalzója és azt is körberajzoltam. :)


Majának is magyaráztam délelőtt kitartóan minden félét. Délután meg bevettük a játékba apával.. aztán odafektettük magunk közé. :)

2 megjegyzés:

Bea írta...

Jó kis napod volt,és ügyesek vagytok hogy nem kellett veletek veszekdni.
Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Én néha nagyon szeretem a halat, néha meg nagyon nem.
Nagyon aranyosak lehettek Lilikével:) Kár, hogy nekem nincs itt egy ilyen jó kis barát a közelemben:(
Lori