2009. március 3., kedd

Mamáéknál


A tegnapi napot a mamáéknál töltöttük. Anya nem mondta ki, de azért vitt bennünket,mert a jövő héttől szeretné ha újra járnék oviba, akkor pedig nem lesz hétközben ilyen már, csak nyáron, hogy egész nap a mamáéknál lehetek.

A reggel elég zűrösen indult, mert Maja pont addigra aludt el mélyen amikor öltöznie kellett, és így végigordította az egész öltözést és elindulást. Anya pedig nem igazán tudott arra figyelni amit magyaráztam végig, mert hát köztudott,hogy folyton dumálok, csak éppen akkor nem amikor alszom... Bár anya szerint ez sem igaz,mert éjjel mikor kel Majához, többször is hallja, hogy a szemem csukva, de magyarázok - teljesen érhetően beszélget olyankor - vigyorgok, pedig alszom. :) Szóval ez annyira nem tetszett,már a végén anyának veszekednie kellett, hogy kimenjek az előszobába és engem is gúnyába tudjon rázni.

Aztán azért nagy nehezen elindultunk, és mire mamáékhoz értünk Maja újra elaludt és még 1 órát tudott kint aludni hamiig.

Mi meg mamával megnéztük a nyuszikat, aztán pedig bementük. Egy darabig egyedül kellett játszanom - próbálkozott - még anya meg mama beszélgettek,meg a konyhában ténykedtek. Aztán anyával elmentünk a fodrász nénihez, ahol nagyon elememben voltam, és virgonckodtam végig. A hajamat jól megritkította, de persze délután a hancúrban még így is csuron víz volt..

Ebédig egy kicsit még játszottam anyával, aztán aludtam másfél órát.

Délutánra már papa meg mamam is végzett a dolgával és játszottak velem. Papával színeztünk, mamával építettünk, bújócskáztunk.

Itthon pedig már apa várt bennünket, és egy kicsit beszélgettünk, elmondtam mi történt velem aznap meg vonatoztunk vacsi előtt.

Ma eddig a napot itthon töltöttük, nagyon lóg az eső lába, így anya nem tudja kimerészkedjen-e velünk délután.

Szépen eljátszottam délelőtt. Anyával beszélgettünk is kicsit,meg persze hancúrkodtam is a szoba közepén. Labdát kergettem (pici pattogós). VErset mondtunk anyával még Maja evett, aztán meg néztem Thomast meg minimaxot is egy kicsit. Az ebéd ma annyira nem csúszott, valahogy a virslis lecso mostanában nem a kedvenc.. :( Pedig magában a nokedlit meg a virslit is szeretem.. ki érti ezt?

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Látom,hasonló a sorsunk,én is ma már bölcsibe mentem.;)
Még nem tudja anya,milyen volt a napom,nemsokára jön értem...:o
Annyit már mondott neki egy "besúgója",hogy összeverekedtem Larával Viola miatt,de a többit majd 2 után tudja meg..:s;)
Szép napot Nektek,millió puszika!!!

Lori and Ruben írta...

Majd akkor muti meg az új hajad:)
Nem csoda, hogy Majának nem tetszett az öltözős dolog. Azért jó napotok lehetett a mamáéknál.
Lori

Melinda írta...

És várod már az ovit Kristóf???
Na, én aztán biztos, hogy nem enném meg a virslis lecsót sem kenyérrel, sem nokedlivel, hihihi:-) Anya legnagyobb bánatára, mert ő imádja és nem érti, mit nem szeretek benne?
Millió puszi Nektek!!!