2009. február 13., péntek

Péntek 13- és ez a hetem

Apa már egész héten dolgozott így hármasban voltunk anyával és Maával itthon. Ma jó napom volt,mert mama is itt volt velünk egész nap.Kicsit segített anyának, hozott fini szilvásgombócot, és egész nap játszott velem. Na jó, Maját is dajkálta picit. :)
Reggelről festéssel kezdtem a napot megint, aztán mamával kiarakóztunk, társasoztunk, gyurmáztunk, vonatoztunk, autóztunk, bújócskáztunk.
Anya szegény hulla megint tegnap óta. Nem elég hogy nem tudja kialudni magát már azt hitte, hogy meggyógyult, erre tegnap rettentően elkezdett fájni az arca. Valószínűleg arcüreggyulladása lehet, most lámpázza magát és kúrálja, ma már picit jobb volt a helyzet.
Tegnap délután pedig anyáékkal hármasban lementünk egy kicsit a városba. Szépen sütött a nap, azt hittük jól járunk, de a bolond szél nagyon fújt, amit én köztudottan utálok.. :(
De azért elmentünk a postára (élmény babakocsival megközelíteni.. :(), aztán keresztül sétáltunk a parkon a kívánságomra. A játszótéren most nem áltunk meg, pedig mostanában mindig ezt emlegetem, de anya szerint meg kell várnunk a tavaszt a játékhoz. Visszafele pedig bementünk a dm-be ahol vettünk Majának pelenkát, én pedig kaptam illatos fürdőgolyókat,mert mióta az ádventi naptárban volt fürdősó meg golyó, azóta nagyon szeretem.. :)
És alig értünk haza már apa is befutott, így 4 órától már tegnap itthon volt. Sajnos esténként mindig jut egy műsorszám a részemre anyáéknak, amitől eléggel el vannak keseredve. Ma pl. jókora örjöngésbe kezdtem,mert apa 3. rámszólt hogy ne ugráljak már rajta, meg ne tapossam. Aztán pedig közölte, hogy akkor itt be van fejezve és másszak le az öléből. Na ekor kifakadtam. .. :(
Szerdán is itt voltak mamáék, de akkor csak délelőtt, papával együtt. Én éppen mesét néztem úgyhogy hagytam őket kicsit beszélgetni, aztán én,papa és anya elmentünk vásárolni egyet, még mama vigyázott Majára. Így a hűtő is fel lett tölteve és nem kellett anyának útrakelni még velünk.. de azért majd abba is kénytelen lesz lassan belejönni. :)
És holnaptól itt a hétvége, apa itthon lesz egész nap. Valószínűleg nem csinálunk majd semmi különöset, de remélem olyan lesz az idő, hogy tudunk sétálni menni.

BESZÓLÁS:
Maja elkezdett odafent sírni, mi éppen reggeliztünk.
Kristóf: - Anya ne aggódj, ez csak a Maja, ne félj, nem harap, nincs neki foga. :) (Hogy honnan szedte mindezt? )

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Anyának jobbulást kívánunk!:s
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Mi a patikát próbáltuk megközelíteni babakocsival...nem sikerült:(
Anyának jobbulást, talán a hétvégén tud többet pihenni.
Debi és Lori

Bogár és Gerti írta...

Jobbulást anyának, s remélem reményeid nem foszlottak szerte így a hvg elmúltával ;)
Puszi

Melinda írta...

Szegény Anya:-(( Jobbulást kívánunk Neki!!!! Jobban vagy Szilvi anyu????

Teljesen igazad van Kristóf, Anya csak ne aggódjon, Majácskának még nincs foga, így harapni sem tud:-)))