2009. február 9., hétfő

A nagy nap




Főleg anyának volt az, azt hiszem mióta Maja megérkezett még nem voltunk 3-asban, azaz nem egész napot. Ugyanis ma reggel apa már dolgozni indult. Bár sikeresen elaludt és el is készett, de mennie kellett, nem volt mese.

Én pedig legtündéribb, legokosabb és legszófogadóbb formámat hoztam ma. Anya olyan, de olyan boldog volt. Játszottam egyedül, beszélgettünk, zenét hallgattam. Még Anikó vigyázott Majára, addig anyával leszaladtunk a városba, boltba, gyógyszertárba, ahol szintén nem kotnyeleskedtem bele mindenbe, okos voltam, kérdeztem és szót fogadtam. Szakadt a hó, ezért nem mentünk mind a 3-an bár anya eredetileg így tervezte. A doktor nénit pedig rávettük, hogy jöjjön el és nézzen meg bennüket, mielőtt szabadságra megy, és hogy ne kelljen a rendelőbe a betegek közé vinni Maját.

A déli alvásom nem lett túl hosszú, valami rosszat álmodtam így egy óra után felébredtem. Aztán még vagy 20 percig szunyókáltam, de ennyi volt az összes. Az esti műsorszámom valószínűleg ennek volt köszönhető.. Meg annak, hogy apával szemben azt hiszem mindig hogy többet megengedhetek magamnak és olyankor pontosan úgy el vagyok kanászodva mint mamáéknál. :(

Délután megjött a doktor néni, megnézett engem is Maját is. ÉN már majdnem rendben vagyok, némi köhécselés és egy pici orrfolyás ami még van, erre anya ad még homeopátiás kanalast meg az oscillacoccinumot. Reméljük hamar ez is elmúlik.

Miután pedig elment a doki néni nagy lázba jöttem,mert már délelőtt kitalátam hogy festeni akarok, de éppen azelőtt hogy elindultunk le a városba, így anyával megegyeztünk abban, hogy majd délután alvás után.

Vagy másfél órán át festettünk anyával. Anya vágott ki minden félét, csigabigát, házikót, fát, fenyőfát, almát, virágot, zászlót.. én pedig kifestettem őket. Nagyon élveztem.. :):):)

Apa sajnos már elég későn futott be de igen komoly cirkuszt hoztam össze a végére rövid idő alatt.. anya szomorú volt és még a fenekemre is rásózott.. :( Az új divat, hogy ráütök apára, és ez már tegnap is megtörtént, amikor büntetésből térdeltem és anya 2 napra eltiltott a tv-től. Ma jó sokszor meg is kérdeztem mikor nézhetek tv-t. Erre ma is ráütöttem apára... :( Úgyhogy így holnap sem lesz tv-nézés.. :( Anya meg szomorú volt miatta,mert éppen előtte meséltük el apának milyen okos nagy fiú voltam ma.

Vacsi után végül mentünk fel apával diavetítőzni. Ma én fürdök előbb,mert Maja kicsit máshogy ébredt az éjjel és máshogy jött ki az evése, mint az elmúlt napokban. Aztán majd őt is megfürdetjük.

Holnap pedig délután mehetek át Anikóhoz játszani egy kicsit. Nagyon várom már,mert az elmúlt időszakban nem voltam nála.

6 megjegyzés:

Bea írta...

Már az is jó hogy egésznap jó voltál anyának,igazi ügyes kisfiú vagy.Nem ugy mint én,mert többet sírok-nyígok mint a kistesóm!Ez a festészet nagyon szuper lehet,bár én még nem probáltam,de lehet bevetjük magunkat majd.
TEssék jól viselkedni,anya had örüljön.
Bencikusék

Lori and Ruben írta...

Akkor nagyon ügyi voltál:) Az a verekedős dolog meg... hát Lori ugyanezt csinálja pár hete:( Mama szerint ez előfordul, és nem kéne észrevenni... Majd meglátjuk mi lesz, ha hazajön a tesó.
Debi és Lori

Bogár és Gerti írta...

:) Nagyon jó Kristófos napotok volt ;)
Puszi

Mia és Maja írta...

De jó,hogy ilyen okos és ügyes nagyfiú vagy már édes Kristófka.:)

A verekedés szerintünk csak játék és szeretetből van,mi csak tudjuk,mert mi is szoktunk ilyet csinálni...;)
Anyáék is butaságnak tartják,álltam már én is sokat a sarokban emiatt,de valahogy nem használt...:s
Millió puszika!!!

Melinda írta...

Szia Kristóf! Nagyon ügyes vagy, hogy ilyen jól elvoltál Anyával!
Az ütést én is próbálom, de amikor Anya rám néz, háááát... marad a kezem a levegőben:-)))
A képeken nagyon helyes vagy, szívesen festettem volna Veled én is:-)
Ölelünk Titeket!

HLilike írta...

Mióta beteg vagyok én sem a legjobb formámat hozom,ha ez vigaszt nyújt.:-PDe azért jól indult a nap és ezt nem szabad elfelejteni:-)
A festés meg nagyon jó móka lehetett,ha jobban leszek majd anyát én is megkérem,hogy vegyük elő a készletemet és alkosson velem!
Puszi:Lilike