2009. február 7., szombat

Javulgatok

Lassan de biztosan, rendbe fogok jönni... Tegnap este pedig apu hazahozott, úgyhogy most legalább a hétvégét 4-esben töltjük újra. Sajnos valamilye szinten mindenki beteg. Apa bírja a legjobban, neki csak a feje fáj és náthás kicsikét. De szegény hugi szenved a legjobban a náthájától,mert irtóra köhög tőle.. :( ÉN még kicsit köhögök, de tudok aludni éjjel is. Az orrom az ami folyik még igazából, de még holnap estig van gyógyszerem, és hétfőn anyával vissza fogunk menni a doktor nénihez, hogy ő bólintson rá, ha tényleg meggyógyultam már, vagy ha nem,adjon még valamit,mert persze szerdától szabadságon van.. :( Ez is a mi formánk része.. ha valami baj van, biztos, hogy a dokinéni szabadásgon...
Tegnap este még egy jót játszottunk apával ahogy hazaértem, és mondtam anyának, hogy hiányzott. A vacsi közben és este is többször mondtam hogy nagyon szeretem, ami nagyon jól esett anyának úgy láttam rajta. :) És ahog yhazaértem első utaám Majához vezetett, éppen a pihenőszékben "ült" és nézegette a nagy lila elefántját, meg magyarázott neki.. :) ÉN meg Majának kezdtem magyarázni.. :)
Este anya mesélt még apa Maját fürdette, aztán még Maja cicizett, addig apa is mesélt nekem egy mesét és elvitt fürdeni is.
Enni elég keveset ettem az elmúlt napokban, anya szerint meg vagyok vékonyodva.De majd a hazai koszt rendbehoz.. :)
Ma a reggel elég kaotukus volt.. anya nem is tudja mit fog csinálni hétfőn kettőnkkel egyszerre.. mert héát igencsak egszerre reggeliztünk volna.
Aztán játszottam egy kicsit egyedül,majd apával és utána lementünk sétálni egyet mind a 4-en. Anya vásárolt is, mi meg levegőztünk. Hazaérve pedig segítettem apának az ebédet elkészíteni még Maja evett. Én paníroztam a tököcskét.. :) Nagoyn fini lett.
Most pedig alszunk.. (Maja csak próbál.) És délután megy tovább a játék!

3 megjegyzés:

Bea írta...

LEgalább már javulgattok.Gyógyulgassatok!!!!
Nagyon rendes testvér vagy!!! És ügyes is hogy segítesz a szüleidnek.
BEncikusék

Bogár és Gerti írta...

Ez is már jobb a semminél :)
Bele gondoltunk egy pillanatra Majácsknak a mini orrát hogy szívjátok ki??? Mivel??? :-O
További jobbulást az egész családnak!!!
Puszi

Melinda írta...

Örülünk, hogy gyógyulgattok!!!!! Azért mi még küldjük a gyógypuszikat és további jobbulást kívánunk!!!!!