2009. február 4., szerda

Még mindig mamáéknál


Úgy tűnik egészen péntek estéig mamáéknál leszek. De szerencsére ma éjjel már aludtam végig, lázam sem volt sem tegnap sem pedig reggelre. Mama szerint a köhögésem is alábbhagyott , bár tegnap túl sok étel nem maradt meg bennem,mert amint köhögni kezdtem mindjárt kijött amit előtte megettem. :(

Ma délbe apa kijött hozzám,mert mamának dokihoz kellett mennie, és háromnegyed négyre visszarendelt a doktor néni bennüket is. Remélem mostmár azt fogja mondani, hogy gyógyulófélben vagyok. Ennek ellenére én nagyon jól érzem magam mamáéknál. Már én mondtam apának tegnap, hogy hétvége előtt nem akarok haza menni.. :) És az igazat megvalva eszembe se jut se anya se pedig Maja.. :( A dédi szórakoztat, és ezen kívül nem érdekel igazából semmi..

Az idő nagyon vacak mifelénk, már 3. napja esik, így hiába nincs lázam, nem sok esélyem van az udvaron játszani vagy sétálni mamával, pedig azt is nagyon szeretem.. így marad a benti játék... Apa már a Süsü kazettákat is elhozta, úgyhogy mostmár minden óhajomat teljesíteni tudják.. :)

5 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Te szegény manó:( Gyógyulj meg jó gyorsan, hogy újra anyával lehess:)
Lori

Melinda írta...

Gyógyulj meg barátom!!!!!!!!
Az eső itt is esett, borzalmas volt és állítólag most meg jön a hideg:-((

Bogár és Gerti írta...

Nagyon jó lehet neked tényleg, ha eszedbe sem jutnak az otthoniak ;) de ez most végül nem is egy nagy baj :) Mire hazaérsz anyáék már összeszoknak Majácskával és kimaradsz a kezdeti zűrökből ;)
Puszi

Gabi írta...

Reméljük,már jobban vagy!:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Hogy vagy Kristóf???