2009. február 2., hétfő

Nincs szerencsénk!

Anya tegnap este már sírt, be kell vallanunk, ugyanis szombat éjjel már rendesen köhögtem, így Maja és anya lent aludtak a nappaliban. Délutánra lázam is lett így apa felhívta a doktor nénit, aki azt tanácsolta, hogy ne tartózkodjunk egy légtérbe Majával... :( Na most ezt hogy lehet kivitelezni..??? Mivel mama itt volt egész nap ő felajánlotta, hogy hazavisz, és néhány napig legyek velük, hátha addig javul a helyzet és így Maját meg tudjuk védeni a betegségtől.
Én lelkesen mentem, de anya nagyon szomorú volt, egész este pityergett, és azt mondta apának, hogy még a végén azt hiszem, hogy ő már nem is szeret engemet.. :(
Ma apa kint volt értem és behozott a doktor nénihez. Sajnos már az éjjel volt lázam rendesen. Kaptam újabb gyógyszereket, de azt mondta a dokinéni, hogy ennek sajnos keresztül kell rajtam mennie. De a gyógyszerek ellenére sem alakult a mai napom sem túl rózsásan. Már délelőtt is lázas voltam, aztán ébredés után is, és 6 órakor mama már 38,8at mért. Szerencsére a kanalas amit a doki néni adott levitte, de a köhögésem nem akar alább hagyni.. :(

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Bízzunk benne, hogy vagy már annyira okos és érett, ahogy megismertünk kinézzük ;) , hogy megértsd, csak Majácska érdekében, nem pedig ellened irányul az elszeparálás :(
Biztos rossz lehet, hogy nem lehetsz vele, mikor beteg :(
Puszi

sedith írta...

Szegénykéim, elhiszem, milyen rossz most Nektek és hogy Anya mekkora dilemmáben van! De tényleg, már nagyfiú vagy, erős vagy, hamar túlleszel ezeken a bacikon és akkor máris otthon lehetsz. Anyáék nagyon szeretnek Téged, csak most Majával is kell törődniük! Csak, sajnos, semmi garancia arra, hogy Majácska elkerüli a betegséget még így sem.
Gyógyuljatok meg hamar! NAgyon szorítunk!!!:)
Edith és a lányok

Mia és Maja írta...

Teljesen megértjük Anyát,hogy sírt,mert mi is nagyon elszomorodtunk most miattatok...:(((
Alig vártátok,hogy együtt legyen a család,ez a betegség tényleg a legrosszabbkor jött.:s:((
Bízunk benne,hogy nagyon-nagyon gyorsan meggyógyulsz és Majácska sem kapja el a betegséget!:)
Millió gyógypuszika!!!!!

Melinda írta...

Ugyan ez a betegség söpört végig rajtam és nálam eltartott három hétig:-((( Ma megyek vissza kontrollra, én már meggyógyultam és ezt kívánjuk Neked is. Nagyon csúnya betegség ez, én már-már fulladtam, nem aludtam csak kis időket, kitartás Neked Kristóf és Anyának is!!!