2009. február 1., vasárnap

Egy újabb hét eltelt




Már egy hete,hogy Maja és anya hazajött a kórházból, de sajnos számomra nem alakulnak felhőtlenül a dolgok. Anya is szomorú,mert nem tud két fele szakadni, és most meg nem is igazán mer örelelgetni meg szeretgetni, pedig hatalmas szükségem lenne rá. :( Apára marad most ez a feladat.
Ugyanis szerda este belázasodtam. :( Most már köhögök meg szörcsögök és tüsszögök is, és az orrom is nagyon folyik. Nem nyúlhatok Maja dolgaihoz és csak messziről nézhetem, pedig én puszilgatni simizni szeretném és ölelgetni őt és anyát is. De most jelenleg még aludni is külön alszuk. Anya lent Majával, apa pedig fent velem. :(:(:( Holnap megyünk újra vissza a doktor nénihez, hátha ad valami csodaszert amitől hamar rendbe jövök,mert ez nagyon nem jó állapot senkinek sem.
Pedig egész héten volt ám játszótársam, hiszen bárki is jött Majához - főleg mama, papa és keresztanyuék jöttek segíteni - befogtam őket játszani. Tegnap délelőtt jött keresztanyu főzni és délután jött Lili is keresztapuval. És még én is kaptam ajándékot, nem csak Maja, tőlük. Egy szuper dupló mentőautót kaptam. :) Azóta is azzal játszom és még Lilinek sem igazán engedtem hogy megézze. Tegnap még volt lázam, ma eddig csak hőemelkedést mért anya, de kérdés mi lesz ha felébredet az alvásból. :(
Ma mama jött reggel, még fel sem keltem már itt volt. Csinált nekünk fini rántott husit, tölteléket meg krumplipürét és fini husilevest is. Így holnapra is van hami. És hozott sütikét, reggel meg is kóstoltuk. Sajnos az ebédből nem sok csúszott mert a köhögéstől alig tudtam enni. Majd ha felébredek, anya reméli azért egy kicsi lemegy belőle.
A héten itt volt Simák papa, bár őt nem nagyon tudtam a játékra rávenni... :( és mind a két dédi is eljött megnézni Maját,mert ők nem voltak bent a kórházban. A Simák dédi sem játszott velem, de hozott nekem autókat. A másik dédivel viszont autóztunk is egy kicsit.. :)
Apa még a jövő héten sem megy dolgozni. Kedden megyünk együtt majd mamáékhoz, mert van egy kicsi munkája kint, én addig mamával meg papával fogok játszani, de anya reméli jobban leszek addigra, mert így nem szívesen enged.. viszont kettőnkkel meg még nehezen boldogul.. főleg betegen.. :(

3 megjegyzés:

sedith írta...

Jaj, gyógyulj meg hamar, hogy minden visszaálljon normális kerékvágásba! Nagyon nehéz lehet most neked, de hidd el, Anyának is nehéz, ha nem még nehezebb. Ezek azok a bizonyos pillanatok, amikor legszívesebben kétfele szakadna, de nem teheti. Most már lassan eljöna tavasz és ezeknek a fránya betegségeknek is lejár az idejük. Csak ki kell bírni, valahoyg túl kell élni ezt az időszakot.
Kitartás mindannyiótoknak!!!:)
Sokszor puszilunk: Edith és a lányok

Bogár és Gerti írta...

Édeske! Már megint :(
Pedig nem is olyan rég épültél fel ... :( Ajajjj... Akkor óvatosan szeretgesd Majácskát, bár olvastam nála, hogy anyáék figyelnek :)
Puszi

Melinda írta...

Ó, hát Te is beteg lettél Kristóf?:-(( Őrület, hogy mindig van valami, anyukám már teljesen kétségbe van esve, hogy mit hozok haza hétfőn az oviból, most épp megint van bárányhimlő és ugye az influenza...
Sajnáljuk és küldjük Neked a gyógyító puszikat, kívánjuk, hogy gyógyulj meg hamar!!!!!!!!