2009. január 28., szerda

Január 19-25




Az elmúlt hét történései. :)


Hát igen, rendkívül mozgalmas egy időszak volt ez mindenkinek. Hétfőn reggel anya már fél 7-kor ébresztett,mert szeretett volna elköszönni tőlem. Papa és mama már itt voltak,hogy vigyázzanak rám, még apa beviszi anyát a kórházba. Aztán azzal telt a nap hogy játszottunk, mamával, papával. Sajnos történt egy baleset is, apába belement egy autó a kórház parkolójában, mikor jött el anyától.. :( Szegény, teljesen ki volt akadva. :(


Kedden reggel papa jött korán, én még aludtam,mert apa pedig ment anyához és nagyon izgatott volt, hogy Maját nemsokára a kezeibe veheti. Sajnos mama aznap feküdt be a kórházban. Egy jó van a sok rosszban, hogy így szinte minden nap többször felosont anyáékhoz és már ott megölelgethette Maját. :)


Szóval papa volt reggel, aztán keresztanyu és Lili is befutott. Én nagyon dajkáltattam magam keresztanyuval, de játszottunk is persze. Közben pedig apa segédkezett Maja születésénél. Aztán anyát feltolták az osztályra, Maját is felvitték, és apa még egy kicsit maradhatott. Majd jött haza. Délután elmentünk Mogyoródra és szerencséje volt apának, sikerült megvennie azt az elemet, amit a bácsi összetört neki az autón, és nem is volt olyan borsos ára. Így már csak a jóidő kell,hogy kicserélje rajta.


Hazafele a corába is elmentünk mert én autózni szerettem volna, és még a mozgó játékokat is kipróbáltam, nagyon élménydús nap volt ez nekem.


Szerdán pedig láthattam anyát és Maját én is. :) Délelőtt játszottunk apával, vásárolni voltunk, délután pedig bementünk anyuékhoz a kórházba. Nem volt pityergés, bár nagyon örültem anyának, Maját pedig rögtön meg akartam simogatni, szeretgetni. Lili mikor meglátta mondta is mindjárt keresztanyunak, hogy vigyük haza. :) Anyát ölelgettem, puszit adtam neki, de gond nélkül el is köszöntem mikor jönnünk kellett. Hazafele Lacusékhoz ugrottunk még el,mert valamit javítani kellett a fűtésükön. Csütörtökön meg pénteken is ott kötöttünk ki este, mire apa megoldotta a gondot. De én jót játszottam elsősorban Lacus játékaival,mert hát Lacus nem akart velem játszani, sőt irigy volt,mindent el akart venni tőlem. Dominikot is megszeretgettem.


Csütörtökön, pénteken és szombaton is voltunk délutánonként anyáéknál egy picit, meg játszottunk tovább. Voltam a szomszédban Anikónál is az egyik nap még apa a városban vásárolt. Voltunk közösen vásárolni is, amikor anya kért néhány dolgot, amit be kellett vinni neki a kórházba.


Vasárnap pedig ismét jött papa, akivel addig itthon játszottam amíg keresztanyuék segítségével apa hazahozta anyát és Maját a kórházból. MIndenki megcsodálta, én rögtön az ölembe akartam venni és megpusziltam megsimiztem, alig akartam a járóka mellől eljönni. Szegény nagyon sírt, aznap elég sokszor. Mert a csúnya kórházban semmi mást csak tiszta vizet adtak neki és anyának meg nem volt elég tejcsije és éhezett már 2 napja a picike.. :(:(:( (mondhatni épp hogy volt tejcsim.. :( )


De mostanra már jobb a helyzet, éjszaka is elég jól tudunk aludni így összezárva is.




4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

De jó,hogy ilyen könnyen viselted Anya távollétét!:)
Amikor nálunk anya bement a kórházba hazahozni Maját,én sem sírtam (csak ő..) meg jól el is voltam,csak kár volt bevinni látogatóba,mert amikor jöttünk el,nagyon sírtam,kértem,hogy anya is jöjjön haza..:(((
Így,hogy te ilyen szépen elvoltál,Anya is biztos nyugodtabb volt a kórházban.:)
Azt viszont sajnáljuk,hogy éheztették a pici testvérkédet...:(((
Sok-sok puszika Nektek!!!

Bogár és Gerti írta...

Jujj de jó, hogy ilyen jól viselted anya távollétét :) Igazán ügyes nagyfiú vagy ;)
Puszi

Lori and Ruben írta...

Igazi nagyfiúként viselted akkor az anya nélküli hetet! És ügyes vagy, hogy Maját is ilyen hamar megszoktad:)
Debi és Lori

Gabi írta...

Ügyesek voltatok,míg anya a kórházban volt.:)Szkokán fiúk