2009. február 16., hétfő

Hétvége után







Köszönjük az érdeklődést, anya már egészen jól van. Még érzi, hogy nem teljesen távozott el tőle a kórság, de már nem fáj az arca meg a feje, viszont óvatos és szépen lámpázza és homeozza magát. :)
Hát én.. én hoztam a formám a hétvégén, anya meg apa egy párszor nagyon dühösek voltak rám.. Igen csúnyán kikeltem magamból és feleseltem, meg szófogadatlan voltam többször is.. Elkel hozzám most az ezer birkányi türelem is.
De apa itthon volt a hétvégén és így játszani is tudtunk. Sőt keresztanyuék is itt voltak tegnap délután. Bár Lilike szomorúan ment haza, mert bármivel szeretett volna játszani én egyből odamentem, és megmutattam neki hogyan kell.. Ezzel nem is lenne gond, de hát ez azt jelentette, hogy kivetettem a kezéből és én kezdtem el vele játszani.. :( Sétálni csak én meg apa voltunk vasárnap,mert akkor sütött ki a nap, de hideg szél fújt és hideg is volt, így nem sok időt töltöttünk az utcán jöttünk haza a meleg lakásba.
Ma pedig apa végül nem ment dolgozni, bár egész délelőtt ügyek után futott.. Mama is eljött, így 5-en indultunk a városba. Voltunk Majával a védőnőnél, apa meg anya vásárolt a zöldségesben, kisboltban még mi mamával sétáltunk. Aztán feljöttünk, ebédeltünk és még mi aludtunk, addig apáék a bankba futottak még át. Mama megígérte, hogy a héten még máskor is eljön majd. És ha nagy hó esik, akkor jönnek papával és kivisznek Kosdra szánkózni.. de jó is lenne. :)
Délelőtt még arra is volt azért idő, hogy mamával játszam egy kicsit. Anyával vasárnap egy autópályát rajzoltunk, és azzal játszottunk mamával. Majd a mentő és tűzoltó autómat is elővettük és igazi kis történet kerekedett a játékból. :) Még kórházat is építettünk, ahol a betegeket gyógyították a doktor bácsik.

6 megjegyzés:

Bea írta...

KIsbarátom ,én is néha szófogadatlan vagyok,és kikészítem a szüleimet meg van hogy kikapok.:(:(
SZoknunk kell ezt az uj helyzetet.
AZ autópályázás jó dolog!NAgyon ügyesek vagytok!
Bencikusék

Gabi írta...

De klassz lehetett az autópályás játél!:)
Örülünk,hogy anyud jobban van!:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Jujj drága, mit nem olvasok :-O Csak nem a nagytestvér betegségbe estél bele... kis irigy ;) Mintha a karácsony körüli magamat látnám :-P
Ne izgasd anyucit fel nagyon ;) Légy az a higgadt, kedves fiú aki szoktál :)
Puszi

Lori and Ruben írta...

Jó is lesz végre anyának kikeverednie ebböl a csúnya betegségböl. Bár utána majd lehet töled fog fájni a feje:)
Debi és Lori

Névtelen írta...

Most nálam is nagy sláger a mentő, tűzoltó., rendőség :) És persze a szánkózás is bejött nagyon :)
Máté

Én csak nézem a tesót ahogy játszik és ha a közelembe kerül egy játéka már a kezembe is veszem és kóstolom meg :)
Anna

Melinda írta...

Örülünk nagyon, hogy Anya jobban van!!!!
Képzeld, mostanában ám én is szófogadatlan vagyok, anya azt gondolja, az óvoda hozza ezt ki belőlem.
Millió puszi Nektek, nagyon-nagyon aranyosak és szépek vagytok a fotókon!!!!! Anya is nagyon jól néz ki!!!!