2009. február 18., szerda

De jó, tegnap egész nap esett a hó. Igaz aznap nem tudtunk kimenni,mert hát a babakocsi nálunk bonyolult mutatvány és nem akarta anya eláztatni és összevizezni mindent. Apa meg sajnos későn ért haza és már sötétedett..

De ma reggel 9 órakor jött papa értem és vitt ki Kosdra. Mama pedig már várt az udvaron. Jó nagyot játszottunk, hóembert építettünk, hógolyóztunk, szánkóztunk.. rettentően élveztem. Olyannyira felpörögtem,hogy aludni is mindössze 1 órát sikerült. Bent is játszottam egy kicsit, és persze dédi nyúzása sem maradhatott el.
Aztán délután keresztanyuék is befutottak Lilivel, így már ketten hancúroztunk odakint. A napocska is csodásan sütött így tényleg szuperságos nap volt.









Már fél 7 volt mire papa hazavitt. A vacsi után pedig anya olvasott nekem Micimackós mesét, aztán apával fürdötünk és hajat mostunk. Hamar elnyomott a buzgóság,mert reggel pedig már 6 órakor fent voltam. Kivételesen megébredtem Majácska sírására.

5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

De jóóóó,hogy nálatok ekkooooraaaa hó van...:o:)))
Itt alig-alig volt egy -két napig,de most már abból semmi sem maradt!:(
Most pedig nagyon-nagyon hideg van,ha esne,biztos meg is maradna!

Látszik a képeken is,milyen jól éreztétek magatokat!:p:)
Millió puszika!!!

Gabi írta...

:)Remek napod volt!:)
Mekkora hóember!:o:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Gondoltam ám Rád Kristóf, mikor szakadt a hó, biztos voltam benne, hogy Te sem fogod kihagyni a hóban hancúrozást:-)))
Mekkora hóembert építettetek, nem semmi:-)))))

HLilike írta...

Mi is építettünk anyával hóembert,de a tiétek sokkal nagyobb!!!!Nagyon tetszik!!!!!!És milyen jó,hogy amíg Majácska növöget,hogy igazán tudj vele játszani,ott van Lilike és vele tudsz "gyakorolni":-)
Puszi:Lilike

Bogár és Gerti írta...

Azt a betyár mindenit :) Mekkora hó, s mekkora hóember :-D
Nagyon ügyik vagytok :)
Puszi