2009. február 21., szombat

Napjaim...


Kezdenek kicsit érdkesebbek lenni, nem csak az itthonlét.. :) szerencsére.
Csütörtökön jött megint mama hozzánk, és még ő vigyázott Majára addig én meg anya elmentünk színházba. Az öreg halász és nagyravágyó felesége c. népmesét néztük meg. Anya szerint az előadás jó volt, de nem igazán ovisoknak való, mert nem igazán értettem belőle semmi.. De anya próbálta mesélni, és így azért a lényeget csak megértettem. De itthon is mondtam,hogy a Mazsola a múltkor jobban tetszett.. hát ez van.. Nem lehet minden tökéletes. :)
De legalább kimozdulntunk anyával, és még boltba is mentünk utána és csak ebédre értünk haza. Addig mama elkészítette a krumplifőzit. Alvás után még játszottunk kicsit mamával, aztán ő hazament és jött apa.
Tegnap viszont későn ért apa haza, anyának kellett mindkettőnkkel boldogulnia.. Így egy kicsit előbb fürödtem a szokásosnál, de aztán meg szépen elfoglaltam magam a könyvnézegetéssel még anya Maját fürdette. A végére apa is befutott, úgyhogy mire Maja hamizni kezdett már apa olvasta nekem a mesét.
Napközben pedig anyával voltunk itthon. Maja még egyszer egy nagyobbat is aludt, így anyával játszani is tudtunk. Vonatoztunk, aztán színeztünk, kirakóztunk. A Thomasos kirakóm egyik képét már teljesen ügyesen tudom egyedül is kirakni, pedig 20db-os kirakó, és anya szerint nem is olyan könnyű. :) A 12db-os kisvakondosnál pedig abszolult nem kell ám segíteni senkinek, pikk-pakk megy az egyedül is már. :)
Ma pedig ismét mamáéknál voltam.. Sőt, mind kint voltunk.. Apának volt valami munkája és előtte reggel kivitt bennünket. Délelőtt 2x is voltunk az udvaron papával. Játszottam, hógolyóztam, húztam a szánkót magában meg papával.. próbáltam. :) Megnéztem az új tojótyúkokat is.
Aztán bent játszottam tovább. Dédit is nyúztam kicsit, de főleg délután,mert délelőtt fini pogácsát sütött nekünk. :)
Ebédre pedig mama lángost készített.. naggggyon ízeltt mindenkinek, és annyira könnyű a receptje, hogy anya is gyorsan leírta, és lesz majd itthon is lángos mostmár gyakran. Sőt, nagyon finike kalácsot is csinált mama, ami szintén elnyerte a tetszésünket. :)
Délután Lilikéjék és apa is befutott, úgyhogy onnantól már együtt játszottunk... A végén volt némi sírás,mert hát nem rendeltetésszerűen játszottama játékokkal és kissé túl is pörögtem így anya a sokadik szólás után elvette a papírgalacsinlabdámat... :( De hamar elterelődött a figyelem és akkor már mással játszottunk tovább..
HOlnap pedig itthon leszünk. Talán egy kis vásárlás és némi séta lesz a program,meg persze játék apával.

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Zajlik az élet felétek is:-) Olyan jó,hogy a Mama tud menni és segít, játszik Veled, emlékszem, hozzánk is jött annak idején a Zsuzsi mama:-)
Elkérhetnénk a lángos receptjét? Van egy anyának, de hátha a Tietek fincsibb!!!
Szép vasárnapot, puszi!!

sedith írta...

Örülünk, hoyg ost már rendeződtek a napjaitok. Anya hamarosan megtanulja hoygan is kell úgy intézni a dolgokat, hoyg mindenkinek jó legyen, hogy két gyerek "beleférjen" az időbe. :) Nem könnyű az elején, de egyzsercsak azt veszitek észre, hyog megy minden, mint a karikacsapás. :)
Puszilunk MIndenkit!

Gabi írta...

:)Szupi,hogy kimozdultatok anyával!:)
Szkokán fiúk