2009. január 14., szerda

Unalmas hétköznapok...



És ha már Maja lakrészét lefotózta anya, akkor az enyémet is. :) Hiszen itt is történt egy kis változás,mert a komód ami leesésgátlóként szolgált, az a pelenkázó, így kaptam egy fonott kosarat az ágyvéghez, és a polcom is végre felkerült a falra, amin a mesekönyvek sorakoznak.


Na jó, nem annyira... :) Csak abban unalmasak a számomra, hogy nem voltam kint sem ma sem tegnap.. Na jó, ma ebben a buta esőben nem is nagyon vágyott ki senki. Szerencsére anya tegnap elintézte még a kórházi jelenését, meg is szenvedte rendesen.. meg a csekkeket és a gyógyszertárat is. Így reggel apa volt munka előtt elküldve tejért meg kenyérért, mi meg ki sem mozdultunk.


Maja sem.. ő sem akar előbújni, pedig én már rettentően türelmetlen vagyok. Napról napra többet beszélek, kérdezek róla. Mondogatom ,hogy nagyon kíváncsi vagyok már rá és hogy hogy fogom szeretgetni, meg puszilgatni, meg mi mindent mutatok és tanítok majd meg neki.. :)


Tegnap így a délelőttöt mamával töltöttem. Már az ebéden is túl voltunk mire anya megjött. Szépen játszottam is egyedül még mama mosogatott és kicsit segített anyának rendet tenni. Aztán meséltünk, gombfociztunk, versenyautóztunk. Közben Anikó is átjött egy kis időre és ő is beszállt a játékba.


Gombalevest és túrógombócot ebédeltem, aztán mama mesélt még egyet és úgy mentem aludni.


Aludtam is egy jó nagyot, több mint 2 órát tegnap és ma is.


Délután anya pihizett én meg körülötte játszottam meg beszélgettünk, kirakóztunk.


Ma társasoztunk és építettünk együtt, meg anya ebédet főzött. És hát ész nélkül megy a Süsü nálam. Mióta megkaptam karácsonykor a kismagnómat, azóta legalább nem anyának kell pattognia hogy bekapcsolja meg megfordítsa,mert ma is pl. egy kazetta ment délelőtt és délután is... Anya már néha gutaütést kap tőle... hihi. Thomast is néztem ma, megnéztem a Teljes gőzzel előre c. mesét. Nagyon tetszett. Közben szorongattam a vonataimat.


Este még játszottam egyet apával. Távirányítottuk a vonatomat és építőkockáztunk is egyet.


Az orrom még folyik rendesen. Azaz hogy nagyon sűrű dolog jön belőle.. Talán ennek köszönhető, hogy éjjel viszont szépen alszom, és nem kell senkinek sem velem virrasztania. Tegnap még adott nurofent anya, a dokinéni utasítására, de szerinte már nélküle se lett volna lázam. Ma pedig már csak a homeos csodaszereket kaptam anyától. :)

1 megjegyzés:

Melinda írta...

Ó, nagyon hangulatos a szobád Kristóf! Anyának mindig az ilyen jellegű megoldás volt a vágya, de sajnos eddig még nem jött össze.
Sajnáljuk, hogy a nózid még folyik:-( Jobbulást kívánunk!!!!