2009. január 12., hétfő

Doktor néninél újra

ÉN voltam a takarító személyzet, porszívóztam a hátra maradt fenyőtüskéket. A másik képen pedig nagy átéléssel telefonálok.. igaz, a csigabiga kalapjával, és húzókájával... :)


HÁt igen. Tegnap lebontottuk a fát, felállítottuk Maja járókáját, takarítottunk és játszottunk apával. Anya pihengetett, ebédet főzött, mosott.


Nekem sajnos lázam is volt 2x is. A déli alvás elég ramatyra sikerült. Este is nehezen aludtam el, de éjjel szerencsére nagyobb gond nem volt. Anya többször rámnézett, de bár napközben rengeteg cuccos jön az orromból, éjjel alszom,és szinte nincs is eldugulva, talán 2x ha fújni kellett.


Ma reggel hamar megjött papa, ő vigyázott rám még anya elment a vérvételre a kórházba. Mama is ott volt éppen, sajnos, mert neki meg újra talátak egy vesekövet a bal veséjében, most ő is a doktorbácsikhoz szaladgál.


Anya fél 10re végzett, de holnap is mennie kell. Holnap reggel mama jön vigyázni rám, neki csak pénteken kell visszamenni legközelebb. Csak sajnos az a rossz hír, hogy hétfőn lehet hogy ő neki is be kell feküdnie, akkor meg nem tudjuk még ki fog rám vigyázni még apa és anya a kórházban lesznek.. :( Nem jó, hogy mindig így összejönnek a dolgok.


Aztán mikor anya megjött felöltöztünk, és papát lekisérve elmentünk a doktor nénihez. Mert reggel is hőemelkedéssel ébredtem és tegnap volt egy elejtett megjegyzésem miszerint fáj a fülem és a torkom is.. anya nem akarta ezt annyiban hagyni.


Hát a szitu pont ugyan az mint egész decemberben (mármint az arcüreggyulladást és a köhögést leszámítva mert az már szövődmény volt). Megfázás, antibiotikumos orrcsepp, köptető, lázcsillapító, lámpázás, orrfújás. És mivel a doktornénike anya elmondta, hogy jövő héten már érkezik a kistesó, így vissza lettünk rendelve a hét közepére, hogy ha nincs változás akkor ad a doktor néni antibiotikumot, hogy mire Maja megérkezik és teljesen gyógyult legyek. És hát most az óvodának is annyi egy időre. Anya beszélt az ovónénivel és mondta, hogy min. 1 hónapig itthon leszek, nem tudni mikor megyek majd újra.. főleg ezekkel az előzményekkel.. :( Kérdés hogy viselem majd.


Mert hát azt, hogy ha nem velem beszélgetnek azt nagyon nehezen tűröm, főleg ha másfele is figyelnek... Pedig anya mindig igyekezett úgy csinálni,hogy ne én legyek a középpont, sőt, nem is voltam. De úgylátszik fejlődik az egóm és rettentően akaratos vagyok.. Folyton veszekedni kell velem, ha anya és apa 10 mondatot váltani szeretne egymással,hogy hallgassak már el és ne azzal foglalkozzam mivel hívhatom fel magamra a figyelmet. Anya szerint hamarosan kénytelen leszek megtanulni.


Ma rengeteget kérdeztem Majáról, szinte egész délután róla beszélgettünk. Képeket nézegettem és az is felmerült hogy miért nem vagyok pl. az esküvői képeken, hol voltam. Nem igazán értettem anya magyarázatát, de amikor megkérdezte, hogy Maja hol volt amikor a még nem volt a pocakban, akkor valamit felfogtam abból mit is jelent, hogy még nem volt..


Apa már fél 5kor itthon volt. Játszottunk gombfocit, aztán én voltam a cica. Még becsavartuk a hiányzó 2 csavart a járókába, megszereltük a hintalovamat is.


A szokásos esti rutin után pedig megyek aludni, és holnap mamázni fogok egész délelőtt.


5 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Istenem,már megint...:o:s
Reméljük,meggyógyulsz Kristófka mire megérkezik a pici Maja baba!:o:p
Annyira várjuk már mi is!:p:)

Anya,játék van nálunk..;)
Szép napot,puszika!!!

Gabi írta...

Jobbulást kívánunk!:s
Anyának kitartást,és sok-sok erőt!!!Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:( Jajj Drága! Ez nagyon rosszkor jött... sosincs itt az ideje, de ez most extra nem jó :(
Puszi

Melinda írta...

Jaaaj:((( Ez szörnyű, sajnáljuk, hogy megint beteg lettél Kristóf:(( Jobbulást kívánunk, az jó, ha éjjel tudsz aludni!
Hm... akaratosságról az én anyukám is tudna írni, épp tegnap este kaptunk össze, azaz csak anya velem, mert nem értettem meg, hogy déli 1 órától este 7-ig tartó játékban anya elfáradt és pihenni szeretne. Hisztiztem és bizony meglett az eredménye:(
Ügyesen kitakarítottad a tűleveleket a szőnyegből!!!
Millió puszi, vigyázzatok, ma nagyon csúszni fog kint minden!!!

Gabi írta...

Kukkantsatok be a blogspot-unkra,meglepetés vár!:)
Szkokán fiúk