2009. január 10., szombat

Mazsola

Anya péntek reggel árulta csak el hogy ma nem megyünk óvodába, hanem helyette délelőtt színházba megyünk. :) Nagyon örültem neki, bár odakint irdatlan hideg volt... anya majd megfagyott, még úgy is hogy autóval mentünk egészen a művelődési házig. Majdnem elkésni is sikerült, pedig időben kezdtünk öltözni. Hiába, anya tempója sem a régi már ... :)
Az előadás nagyon jó volt, Mazsola és Manócska története is tetszett, mikor végelett kérdeztem anyától,hogy legközelebb is jövünk, ugye? :) Csak az nem tetszett, hogy nagyon hangos volt.
Mire vége lett, már elég álmos voltam. Így hazafele még bementünk a zöldségeshez de aztán irány haza. Ebédeltem, amiből azért a babfőzelék nem csúszott olyan egyszerűen.. Anya mérges is volt, mert mióta ovodába járok, azóta nem eszem meg meg fínyáskodom a főzelékeken,mert ott senki nem foglalkozik azzal hogy mit és mennyit eszem.
Aztán pedig aludtam egy jó nagyot. Viszont tegnap egész nap tüsszögtem, és olykor orrot is fújni kellett, anya már tudta mi jön.. és sajnos igaza lett.
Az éjszakánk sem volt túl rózsás, bár én inkább csak nyöszörögtem meg forgolódtam folyton, anya jött többször orrot fújni nekem. Ma pedig már szinte egész nap dőlt az orrom, tiszta piros már az arcocskám is. Délutánra még lázam is lett, így a mamáékhoz sem tudtunk elmenni felköszönöteni őket. Most akartuk a Piroska névnapot előre hozni, de mi sajnos maradtunk. Mama meg papa még bejöttek este, hoztak nekünk finiket, meg gyümölcsöt és pampuskát, meg megnézték hogy vagyok.
Anya is elég vacakul volt egész nap, feszít lent nagyon a kistesó, szét akarnak szakadni a lábai. Alig bírt felállni,meg leülni, meg mozogni egyáltalán. Már a délelőtti főzés is nehezére esett. Aztán mikor apa elment 10 órakor mert dolga volt, akkor még velem is játszott egy kicsit. Aludni is úgy aludtam, hogy anya végig fent volt, ő is próbált pihenni a saját helyén, de többször jött orrot fújni, hogy aludni tudjak. Valószínűleg az éjszakám is ilyen lesz.. :(
Szóval ami biztos, hogy hétfőn megint lőttek az ovinak...
Holnap pedig itthon leszünk ismét hármasban és lebontjuk a fenyőfát, megcsináljuk a rendet és Maja járókájának a helyét.

6 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Szomorúan olvassuk, hogy ismét lebetegettél:( Mielöbbi jobbulást kivánunk, anyának kitartást és sok-sok eröt:)
Debi és Lori

HLilike írta...

Nagyon sajnáljuk,hogy megint beteg lettél és sajnos tanácsot sem tudunk adni:-(Nekem nagyon bejött eza Béres rágótabletta,de láttuk,hogy anya mennyi mindennel próbálkozott és még így is....Küldjük a sok gyógypuszit!!
A virsli nekem is kedvencem,bár a kenyér néha jobban ízlik ketchup-pal,így nekünk kettőnknek jól menne a közös virslizés:-)
Anyának pedig üzenjük,hogy kitartás!!Már nem sok van hátra és ha a kicsi Maja kikerül a pocakból nem a lábfájással kell majd megbirkóznia:-)
Anya mindenki előtt leveszi a kalapját,aki egy gyerkőcnél többet nevel,bár ő azt mondja,talán az iskolai csatározások és gyerekkel való bajlódások miatt esik néha nehezére türelemmel lenni irántam is mindig(Sajna van is úgy,hogy nem megy és Lilin csattan vmi,de utána borzasztó lelkiismeretfurdalásom van és igyekszem is javítani ezen a viselkedésemen).
Most Lilinél az akaratossága az,ami néha kiborít és nem tudok vele mit csinálini.Remélem idővel elmúlik,mert nehezen viselem ezt az időszakot.
Puszi:Annamari

Névtelen írta...

Biztosan szuper lehetett ovi helyett a szinház. A Máté minden reggel úgy indul oviba, hogy nem szeretne oda menni, pedig az ovo nénik mindig azt mondják, hogy szuperül eljátszik :) Maja nagyon szépen kihúzza az időt, az 50-es erősség azért már nem rossz :)
Tiborfiak

Bea írta...

JObbulsát nektek!

A színház az szuper lehetett!
Bencikusék

Gabi írta...

Remek lehetett az előadás!:)
Mielőbbi jobbulást kívánunk!
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Jaj, már én is nagyon várom, hogy 30-a legyen, akkor lesz a Szépség és a Szörnyeteg c. előadás:) Örülünk, hogy jól érezted magad Kristóf!
Sajnáljuk ám nagyon, hogy megbetegedtél, Anyát is, hogy szét akarnak szakadni a lábai:((((
Esetleg addig, ameddig fújni kell a nózidat, nem lenne könnyebb anyának, ha mellette feküdnél? Így neki sem kéne felállnia, én mindig így vagyok, ha beteg vagyok és akkor éjjel sem kell anyának bejönnie hozzám.
Jobbulást kívánunk, gyógyulj meg hamar, Anya pedig amikor csak tud, pihenjen. Sajnáljuk a távolságot, mert mi szívesen segítenénk akkor, amikor Anya kórházban lesz!