2009. január 8., csütörtök

A hét utolsó ovis napja

Reggel apa vitt az óvodába autóval,mert itt fent a magasban is -6.5 fokot mutatott a hőmérő.. anya nem is tudta elképzelni mennyi lehet odalent.
Ismét jól éreztem magam, és jót tett az is,hogy az óvodában is kint voltunk azért egy fél órácskát az udvaron, és hazafele anyával gyalog jöttünk. Bár akkor már csöpögött az eresz, így minusz biztos nem volt, és ami a legfontosabb,hogy sütött a nap. Anya azt mondta így már nem is fázik, bármilyen hideg is van. :)
Hazaérve egy jó nagyot durmoltam, olyannyira, hogy anya 3 órakor feljött, kiteregetett, a szennyesből kiszedte a ruháimat, és én erre meg sem mozdultam. :) Pedig már 1 óra előtt aludtam.. :)
Délután néztem egy kicsit a minimaxot, aztán uzsonnáztam. Majd mikor önáló játékra voltam kárhoztatva, akkor volt egy kis cirkusz és hiszti, de aztán kényetelen voltam elfoglalni magam egy időre,mert anya nem tágított. Aztán pedig apa érkezéséig rajzolgattunk és színeztünk közösen.
Apa ma 6 órakor jött csak meg, így egy kis dögönyözés után már mentünk is vacsizni. A kedvencem volt virsli.. :) Ezzel csak egy a baj,hogy a kenyeret úgy kell erőszakkal utána küldeni, pedig a virsliből akár 2-3 pár is lecsúszna, ha hagynák, hogy kenyér nélkül egyem.. :)
A szokásos esti program zajlik most, aztán pedig jön az alvás.
Reggel pedig nem megyek oviba - mint kiderült Gabi néni sem lesz - hanem anya elvisz a Mazsola és Tádé c. bábelőadásra a művelődési házba. :) Délután pedig megyünk Ica nénihez és meghallgatjuk a kistesót. Anya reméli rendesen fog hancúrozni megint. :)

5 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Sajnáljuk anyát ebben a nagy hidegben. Itt most kicsit jobb, meg a nap is gyönyörüen sütött ma.
Hát a te alvókád se rossz:) Pár napja anya fél 6-kor keltett, miután már 1 órája könyörgött, hogy nyissam ki a szemem:)
Lori

Mia és Maja írta...

Olvastuk már a tesókád naplójában,hogy jó volt a színházban...;)
Jaj,a hideget mi sem szeressük,de így bár ,reméljük,kevesebb baci és vírus lesz a levegőben!:o:s
sok puszika!!!

Gabi írta...

De jó alvókád van!:)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

Békés pihenős, telihold csalogatós szép hétvégét :)
Puszi

Melinda írta...

Na, képzeld el Kristóf, hogy én most büntetésben vagyok, 40 percen keresztül hajtottam a magamét, hogy én nem alszom, nem pihenek, be nem állt a szám. Most arra lettem kárhoztatva, hogy eljátsszak szépen egyedül, ami bevallom, nehezen megy. De ez a büntim, ez jár annak, aki nem alszik, mondta anyukám.
Mesélj majd, milyen volt az előadás és hogy érezted magad, tesód biztos hancúrozott egyet:)))
Millió puszi Nektek barátom!