2009. január 7., szerda

A hét közepe


Reggel kocsival mentünk anyával az oviba, mert bár gyalog tervezte, de ő már addigra majdnem megfagyott, még leértünk a lépcsőházból.. :( Mert hát én az overálban virgonc voltam, de anya már a kismamaharisnyát sem tudja a naci alá venni,mert szorítja a pociját és kényelmetlen neki.. és amúgy is nagyon úúútálja a hideget, főleg ha mínusz 10 fok van..

Szóval autóval irány az ovi. Átöltöztem és lelkesen mentem is be, vittem a kis gyümölcskémet.

Anya meg elugrott még egy boltba vásárolni, ha már úgy is az autóba ült, az meg bemelegedett a feneke alatt. :)

Délben gyalog jött anya értem, gondolta hátha a kis testmozgás előbb-utóbb Maját is kicsalogatja, én meg egy kicsit még lehiggadok azalatt még hazaérünk, és könnyebben megy az alvás. Bár ma sem kellett ringatni szerencsére, és másfél órát aludtam is.

Utána képeket nézegettünk,mert anya éppen ma ment el az előhivatott fotókért és pont végzet az albumba pakolásukkal mire felkeltem. Uzsonna után pedig társasoztunk 2x is a karácsonyra kapott Kisvakondos társasommal. Aztán rám lett parancsolva, hogy itt az ideje egyedül játszani. 1-2x odamentem anyához, akkor ő megszeretgetett, de hajthatatlan volt, ő meg lefeküdt olvasni. Ma viszonylag működött is a dolog, nem volt ordítás meg égbekiáltó cirkusz.

Negyed hat volt mire apa befutott, úgyhogy fürdés után jött is velem játszani egy kicsit. Az összepakolás is több kevesebb sikerrel lezajlott negyed 7-kor aztán én megvacsiztam, apa meg ebédelt.. :)

Most diavetítőzünk odafent, aztán megyek fürdeni és aludni.

Holnap pedig apa visz az óvodába, anyának így legalább reggel nem kell lemenni. Ugyanis utána mamáékhoz megy apa dolgozni, így tud kicsit később indulni. Pénteken meg, talán.. de ezt már anya nem is akarja elkiabálni.. nem megyek oviba,mert 10 órakor a művházban lesz a Mazsola és Tádé bábelőadás. És mióta az ádventi naptárból kivettem ezt a diafilmet, ez az egyik nagy kedvencem. Anya biztos benne, hogy nagy örömet szerezne, ha ovi helyett megnéznénk ezt együtt.. :) Remélem sikerül.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Ügyes vagy hogy hagyod anyát egy kicsit pihenni!
A képek tök jók,jó kis pasi vagy.
Beus BEncikusék

Névtelen írta...

Kicsit irigykedve olvasta anya,hogy milyen jól fogadtad ismét az ovit,hát ez nekem nem ment.Főleg ma,mert ara is hajlandó lettem volna,hogy anya nélkülem induljon el.Még aludni szerettem volna,pedig időben le voltam fektetve.
Szegény anya is ki van fáradva,néha úgy telik el a nap,hogy még WC-re sem tud eljutni,a gyerekeket minden szünetben szét kell vhol szedni stb.,stb.Úgyhogy most valószínű megint ritkán fogunk jönni,amit nagyon sajnálunk:-(De azért bekukkantunk majd,hogy Majácska mikor akar megérkezni:-)Mikor is van az a bizonyos időpont?
Sok puszi:LIlike és anyuja

Melinda írta...

Szia Kristóf!
Húha, voltál bábelőadáson??? Biztos tetszett és jó érezted magad, én is kezdem az idén a színházat, már nagyon várom:)
Sajnos nagyon hideg lett, érthető, hogy Anyukád fázott harisnya nélkül. Én anyum sokszor , ha jön értem az oviba, nem vesz fel harisnyát, hááát.. mit ne mondjon, lefagy a combja:)