2009. január 1., csütörtök

Szilveszter és az újév első napja

Szilveszteri mulatozásaink kellemesen teltek, szeritnem ezt a fényképek is alátámasztják! :)









Anyáék még délelőtt megérkeztek mamiékhoz és akkor már Lilikéjék is kint voltak, így az egész napot együtt töltöttük. Játszottunk közösen, nagyot aludtunk délben, finom sült csülköt ebédeltünk, és délután is folytatódott a játék. Desszertnek pedig a dédi minden féle finom rétese került az asztalra. Bár anya úgy látja nekem annyira nem nyerte el a tetszésemet. Megkóstoltam a másoksat, amit én választottam, de nem ízlett annyira, csak pár falatig jutottam. A mandarin jobban csúszott. Ma meg a túrósból ettem de csak egy felet és már délután inkább csak banánt kértem.
Este Lilikével együtt mamáéknál fürdötünk, volt nagy mese is miután megebédeltünk. Anyáék és keresztanyuék pedig elmentek szilveszterezni. Mi jó nagyot aludtunk, igaz kicsit később kerültünk a szokásosnál ágyba, már majdnem 9 óra volt. De az éjféli tüzijáték sem hatott meg bennünket annyira, csak szegény Rocky kutyát őrziték mamáék 2 órán keresztül. Ő kevésbé bírta a kiképzést mint mi...
És hát az új év is elérkezett, méghózzá hóeséssel jött. Anyák megint még a délelőtt folyamán megjöttek, és már húzták is ránk az orverált, mert hát azzal fogadtuk őket, hogy esik a hó. Így apa meg keresztapu megszánkóztatott meg szaladgáltatott bennüket kint az udvaron meg a kertben. Keresztanyu volt a fotós. :) Én minden áron apát akartam húzni, és nem értettem meg,hogy kevés a hó és nem bírom el. A végén már cselhez kellett folyamodnom,h ogy azt hidjem apát húzom mert sírvafakadtam rajta.. Hóembert is akartam építeni, de azt megértettem hogy ahhoz sajnos kevés a hó. :(








Egészen ebédig kint telt az idő, aztán pedig odabent lencsét ebédeltünk, amit a mama készített. Mi gyerekek egy tányér leveskét is kaptunk még előtte.
Aztán aludtunk egy keveset és a délután játékkal kelt. Részemről volt benne hiszti is, fáradt voltam, folyton a saját fejem után akartam menni.. Aztán 5 órakor elindultunk hazafele, hogy itthon egy kicsit lehiggadjak, és még legyen idő játékra,meg rendrakásra is. Nagyon megörültem Maja pihenőszékének amit a fa alatt találtam. Anyáék azalatt vették, még én nem voltam itthon. Mutattam is hogy fog benne fekedüni, hogyan fogom ringatni meg megszeretgetni benne.. Apával beszélgettünk is mert kérdezgettem mikor jön már Maja. Mamáéknál mondtam anyának, hogy én nagyon várom a kistesót, és megkérdeztem,hogy Lilike is várja az én tesómat? :)
A vacsi után most diavetítőzünk apával és biztos hogy ma éjjel sem kell altatni.
A köhögés úgy néz ki, hogy elkopott... A déli alvásom már nem zavarja egy pár napja. Mama szerint 1-2x köhögtem az éjjel, de nem ébredtem rá fel. Vasárnap éjjel itthon egyáltalán nem köhögtem, úgyhogy anya reméli, ez mostmár véglegesnek mondható. Mióta a sólámpát megkaptam keresztanyuéktól, azóta esténként mindig megy már a meséléstől kezdve és anya csak éjjel valamikor szokta lekapcsolni, valószínűleg az is segíthet valamit.
Úgyhogy most anya nagy dilemmába van, mi legyen a hétfői óvodakezdéssel. Úgy szeretne vinni, hogy játszhassak, gyerekek között lehessek, de nagyon fél attól, hogy egy hét után kezdjük előről a betegeskedést, és mi lesz akkor ha Maja érkezésekor is beteg leszek... :( nem egyszerű ügy....

5 megjegyzés:

Melinda írta...

De jóóó, hogy Ti is ki tudtatok menni a hóesésben, ahogy Anyukád írta, ki kell használni azonnal, mert látod? MÁra el is olvadt:(((
Aranyosak vagytok Lilikével, képzeld Kristóf, ugyan olyan overállom volt, mint Liliknek, csak barack színűben, ezt örökölte most tőlem Sugi barátnőm:)
Anyáknak jól telt a szilveszteri buli, merre voltak?
Örülünk, hogy a köhögés csillapodott, szerencsére nálunk is! A sólámpa valóban jó dolog!!!
Ovi: biztos, hogy újra elkezdjük hazahozni a betegségeket:((( Influenza vírus közeledik:((( Megértjük, hogy Anyucid hezitál!!!

Gabi írta...

Mi is nagyon megörültünk a hónak!:):):)
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:) Rendes gyerkőcök vagytok ;)
Anámnak nem sikerült lepattintania :-P , pedig fűzte mamát :-P hasztalan :-P
A havazás felénk csak annyira volt jó, hogy fehér legyen a táj, de szánkózni :-S
Puszi

Névtelen írta...

Mi pedig képzeld el,hogy bulizhattunk!Apa csak este 9-kor vitt mamiékhoz,mert addigra elfáradtam a sok táncolásban,vidámkodásban!:-)Majd teszünk fel képeket!
A hugit meg már mi is izgatottan várjuk!!!
Az ovitól pedig anya nem a betegség miatt tart,hanem egyáltalán a menéstől,mert bizony a két hét alatt megint úgy voltunk,mint a borsó meg a héja!!!
No meg persze a sulihoz sem fűlik nagyon a foga!:-(De hát menni muszáj!
A hó kb. nálunk is ekkora,de közel van Bánkút és vasárnap oda tervezzük a szánkózást!!!
Őuszi:Lilike

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy ti is ilyen jó hangulatban vártátok az Újévet!:)))
A hónak mi is megörültünk,igaz,nem sok esett itt sem,de azért mi is elővettük a szánkót!:)

Csodás hétvégét Nektek,puszika!!!