2008. december 30., kedd

Az év utolsó napjai

Ez még egy korábban készült kép amin mindannyian gyerkőcök rajta vagyunk. :) Itt Lilike dajkálja Dominikot! :)



És ujjabb képek a szombati orvososdi játékból! :)


A vasárnapot itthon töltöttük hármasban anyáékkal. Aztán hétfőn reggel, egy békés és hosszú éjszaka után fél 8kor ébredtem, aminek mindenki nagyon örült. És miután összeszedelődzködtünk indultunk is mamáékhoz. Lilike már ott várt,mert ő a hétvégét töltötte mamáéknál, én pedig hétfő óta vagyok náluk. A hétfői napon együtt voltunk,mert keresztanyuék csak este jöttek Liliért. Jókat játszottunk, együtt is aludtunk, egy szobában és mama szerint jól érzem magam, semmi gond nincs. Anyáék fél 11-fele jöttek el, ma pedig otthon pihiztek úgy tudom. :)



Holnap pedig együtt töltjük a szilvesztert mamáéknál,mert jönnek anyuék délelőtt és később Lili és keresztanyuék is. Este pedig mi gyerekek mamáékkal alszunk majd, anyáék pedig keresztanyuéknál fognak mulatni. :)



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez az anya milyen ügyes!!!Mindent le tud írni,szép képeskönyvet is csinált,amit persze meg is néztünk,le a kalappal előtte!!!
És milyen jó,hogy ilyen sokan vagytok gyereke!!Én anyáékat tudom megvizsgálni csak.Ezért is várom a holnapot,hogy bulizhassunk az unokatesóimmal:-)
Ana!A leveledet csak tegnapelőt olvastam el ,mert a fremailba szinte már nem is szoktam belépni!Elnézésedet kérem és mgígérem,hogy még a téli szünetben összehozok egy levélkét!!
Holnapra nektek is jó bulizást és BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK!

Gabi írta...

Boldog Új Évet Kívánunk!
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Virradjon Rátok szép nap,
köszöntsön Rátok jó év,
kedves hajlékotokba költözzön a jólét.
A lelketekbe boldogság,szívetekbe béke,
ezt kívánjuk Nektek az Újévre!!!!

BOLDOG ÚJ ÉVET:-))))))))))

Bogár és Gerti írta...

:) Hirtelen úgy érzem, nem vagyok igazán jól :-P ... úgy köhö, köhö... mintha melegem is lenne :-P vagy a hideg ráz ;) :-D
Orvost! Ápolót!
:)
Puszi