2009. január 3., szombat

Fantasztikus nap

Ma egy nagyon szupcsi napban volt részem. Délelőtt jó sokáig aludtunk, már majdnem 8 óra volt mikor ébresztettem a családot.. Tudjátok, tőlem ez már jó teljesítmény. Miután apa leszaladt kenyérért és megreggeliztünk kezdődhetett a játék. Először egyedül játszottam egy kicsit, anyáék rendbetették a konyhát, aztán pedig apával kettesben. És 11 órakor megérkeztek Líviék. Nem tudtam hogy jönni fognak, így nagyon örültem nekik. MIkor felébredtem a déli alvásom után, akkor is a wc-n ülve mondtam anyuéknak, hogy "én nagyon vártam a Laciékat". Mert hát persze Laci volt a sláger, és egész délután vele játszottam meg apával. Főleg miután megmutatták, hogy a jézuska mit hozott hozzájuk......... óóóóóóóóóóó Egy fantasztikus autópályát kaptam, amin két autó megy 8-as formában és távirányítóval lehet őket irányítani. Szinte egész délután ezt játszottuk ébredés után is. Csak másfél óra játék után untam meg a dolgot. :)






Délben finit ebédeltünk,mert Lívi készítte és ő hozta nekünk az ebédet.. Anya tegnap eléggé elanyátlandova érezte magát, szinte egész nap pihent, Maja odabent nagyon kitett magáért, és félt hogy ma meg nem lesz energiája 5 emberre főzni.. De Lívi nagyon aranyos volt, és ő gondoskodott nekünk erről. :) Az elalvás kicsit nehezen ment, de azért több mint 1 órát aludtam végül és utána is folytatódott a játék. Rendes voltam,mert játék közben apa és Laci, és anya és Lívi is tudtak beszélgetni. Meg az uzsira elfogyasztott banán után kaptam a nasikból is és ettem csokiskekszet meg chipset is. :)5 órakor mentek el Laciék, utána apával meg egyedül játszottam még egy kicsit. A vacsi után ismét egy nagy diavetítőzés kezdődött. :) Utána pedig egy nagy hancúrt csaptunk apával a fürdőkádban.... :)




2 megjegyzés:

Gabi írta...

Húú,apával nagy móka apancsizás!;):)
Tuti az autópálya,mi is szeretünk vele játszani!:)
Szkokán fiúk

Melinda írta...

Lívitől nagyon kedves volt, hogy vitt ennyi, így Anya is tudott pihenni! Fantasztikus autópályát kaptál Kristóf, én is vágyom egyre nagyon!
Ó, hát én hiába kértem egyik nap apát, nem volt hajlandó bemászni értem a kádba:( Jó, Neked sikerült együtt csobbani Apuddal:))