2009. január 5., hétfő

Új év, új események, újra óvoda

Egy tavalyi szánkózós kép még. :)

Tegnap este anya megkérdezte akarok-e ma oviba menni. Válaszom az volt, hogy "hát persze hogy akarok anya!" :) Így háromnegyed 7kor ébresztve is lettem és a reggeli után irány az óvoda. Nagyon örültem neki, és állítólag ma játszottam is egy keveset, aztán mikor meguntam az ovónéni ölében csücsültem. :) Az udvaron is csinálhattam valamit, mármint az ácsorgáson kívül,mert az overálomat mosnia kellett anyának, kissé sikeresen összekoszoltam. Biztos örültem annak,hogy esett egy kevéske hó és ettől feldobódtam. Most délután is esett, és anya szerint nem fog az éjjel elolvadni, így holnap is az oviudvaron havazhatunk egy kicsit.

Az ebédet a szokásos tempóban fogyasztottam, így a levesenek valószínűleg a fele megmaradt.. de a túrógombóc-utánzat (daragombóc volt kiírva, fogalmam sincs mi az...) lecsúszott mind.. :)

És hát biztos, hogy fárasztó volt az első ovis napom,mert hazaérve több mint 2 óra alvás után ébredtem fel. :) Uzsira anyával ettünk mandarint meg narancsot, aztán átmehettem Anikóhoz a szomszédba. Nagyon boldog voltam,mert már 2 hete nem jártam odaát. Apa pedig éppen addigra futott be mire megettem a vacsimat. Szerencsére ma nem úgy mint tegnap.. amikor is a 40 perc kínlódást anya nagyon megunta és a veszekedés vége még az is lett, hogy nem volt mese, hanem mehettem egyből fürdeni és hajatmosni.. :( De ma nem így volt. Egy negyed órával tovább mesélhet apa nekem.. :):):)

Holnap pedig újra ovi!

3 megjegyzés:

Melinda írta...

Képzeld Kristóf, én is 2 órát aludtam, bár való igaz, nagyon nehezen ment az elalvás. Ma nem volt kedvem menni...
Ti voltatok az udvaron? Mi sem tegnap, sem ma (még nem látom őket kint az udvaron) nem voltunk, mondjuk anyukám nem is bánja, retteg attól, hogy ebben a mínuszban a trikó nincs behúzva a bugyimba:(
Sokszor puszilunk Benneteket, majd mesélj, ma hogy érezted magad;)

Gabi írta...

Akkor remek napod volt az oviban!:)Ricsi akkora balhét csapott,hogy ő nem mehetett...:s:)
Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

Huu, rég voltunk, bocsánat!
Nagyon szupin teltek nálatok az ünnepek. És még több ajándék? :)
Az orvososdi képen olyan arik vagytok:)
És jó tudni, hogy végre jól vagy, meg mehetsz oviba is.
Debi és Lori