2008. december 6., szombat

Télapó, játékok, fotózás, ebéd és még sok minden

Ma reggel mikor felkeltem apát nem találtam, így azt hittem egy szokványos reggel van.. Miután felöltöztünk fent, lefele jövet persze rögtön a zsebbe vetettem magam,mert azt eddig elfelejtettem megemlíteni,hogy anya az idén is készített nekem ádventi naptárat, és lehalásztam a mai napi ajándékomat.:) Egy pici motor figyelt a zsebben.
Aztán meglepődtem amikor apa megjött, de szerencsére csak a reggeliért szaladt le, s mondta, hogy nem megy ám dolgozni a hétvégén! :):)
Így hármasban megreggeliztünk, aztán én játszottam egy kicsit, apa mosogatott, anya kínlódott,mert az éjjel a köhögéstől megint nem tudott szinte semmit sem aludni szegény.. :(
De végül csak összeszedelődzködtünk és azt mondták anyuék egy meglepi következik.. :)
Én végig az autóban nagyon izgatott voltam. Be nem állt a szám.. Apu nem nagyon szeret Pesten vezetni, főleg a legbelsejében, így ő inkább dühös volt már a végén, hogy hiába találtuk meg az Erzsébet Hotelt, parkolót bezzeg nem találtunk.. De a végén egy olyan parkolóházban kötöttünk ki... óóóóóóóó Anya is azt mondta ő még sose látott olyat. Az autónkat feltették a kispolcra... :o :)

Az Erzsébet Hotelben pedig egy Mikulás napi parti volt. Sok-sok kisgyerekkel, játékokkal, amiket ki lehetett próbálni.








Volt egy bohóc aki minden félét hajtogatott a gyerekeknek lufiból. Én egy kék kutyust kértem tőle.


Aztán fotózkodott is a család. Zenét hallgattunk, tánciztunk. Megnéztük a buborékot fújó macit. Az is nagyon tetszett nekem. És persze megint talákoztam egy mikulással, aki egy csomaggal kedveskedett nekem.
Aztán mikor meguntuk a tömeget, felmentünk a Hotel felső szintjére az étterembe és megebédeltünk. Előtte apával egy kicsit körülnéztünk és kukucskáltam lefelel a lépcsőn a le-fel közlekedő embereket figyeltem.



Hazafele még egy újabb élmény volt, ahogy a lift le-fel szaladgált a garázsban, és végül felhozta alulról a mi autónkat.. :) Aztán persze az autóban be is aludtam, és hát ez a fél óra szolgált a délutáni alvásomul.
De hazaérve még ettünk szilvalekváros gombócot amit anya gyorsan kifőzött. Aztán mi apával egész délután játszottunk. Építőztünk, legóztunk, autóztunk. Anya pedig pihent és aludt is egy kicsikét.. Nagyon elememben voltam, mert rengeteget dirigáltam és parancsolgattam, apának már néha úgy kellett leállítania,mert ebből kifolyólag nem vagyok hajlandó szót fogadni ám, csak a saját igazamat hajtogatom.
A vacsit is apa csinálta, fini sülttojást ettünk kenyérkével, és mostanában apa jóvoltából én is rábuktam az olívabogyóra.. azzal. :)
Anya is csatlakozott tojás ügyileg, de szerencsére :) ő nem osztozik az olívabogyó-áhitatunkban... :)
Vacsi után még ettem egy csokikát az egyik miki pocakjából, aztán odafent megnéztünk 2 diafilmet apával.
Fürdés és már alszom is.. mert hát ez sem volt egy kevésbé izgalommentes nap.
Azt hiszem holnap rám is fog férni egy pihenős, nyugis nap, ahol a legnagyobb izgalmat egy porszívózás jelent majd.. :):):):)

7 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nahát,fantasztikus napjaid voltak édes barátunk,ennyi élmény...:o:)))
És Te még személyesen is találkoztál a Mikivel?:o:o:o
Ez hihetetlen...:o;))

Annyira sajnáljuk Anyát,hogy még mindig köhög...:(((

Köszöni anya a kedves és biztató szavakat,nagyon jól esett...:$:)

Millió puszika,jó pihenést Nektek!:)

Lori and Ruben írta...

Wow, de király helyen voltál! Szupi lehetett a sok kis gyerekkel, játékkal:)
Az oliviabogyó nekem is izlik ám:p
Kellemes hétvégét!
Lori

Névtelen írta...

Nekünk is jó lett volna ilyen szuper helyre eljutni,de errefelé sajnos nincs ilyesmi:-(De annak nagyon örülünk,hogy ilyen jól sikerült napotok volt!!!!!
Anyának pedig jobbulást kívánunk,bizony elég jól megtelepedett nálatok ez a fránya köhögés és miegymás!:-P
Mi ma csavargyároztunk egy nagyot,ezért lassan megyünk és alszunk anyával a nagyágyon:-)
Puszi Lilike és anyuja

Gabi írta...

De szuper Mikulás napi rendezvényen voltatok!:)
Szkokán fiúk

Bea írta...

HUh milyen izgalmas mikulás napod volt,ez szuper!!
Bencikusék

Bogár és Gerti írta...

Aszta! Az én összes Mikulásomat dobtam volna egy ilyen buliért :-O

Puszi

Melinda írta...

Micsoda program kérem szépen:-) Nagyon jó lehetett, sok-sok szuper élménnyel tértél haza Kristóf! Szerintünk ezt a napot sokáig fogod emlegetni!