2008. december 9., kedd

Diagnózis

Itt éppen próbálgatom a nyomdakészletemet, amit a miki hozott, és mamával színeztük ki Fülest, miután a nyomda megszáradt. :)


Anya megelégelte ezt a sok köhögést és a 7-8 hete tartó éjszakai virrasztásokat... :( Ugyan is vasárnap és tegnap éjjel is 12-3 óra között az ágyam szélén ült valamelyik ősöm,mert folyton rámjött a köhögési roham.. :( Anya hulla és tanácstalan. MÁr minden homeopátiás szirupból megettem egy üveggel, 2x kaptam antibiotikumot, az okát igazából nem érti anya. Így ma reggel a vérvételre én is elkísértem, mivel hát a héten oviban megintcsak nem voltam eddig.


Szóval meg akart anya mutatni a gyerek orr-fül-gégsznek, de hát pechünkre éppen a héten van szabin.. :( De mivel egy kedves ismerős néni volt a kartonzóba, ő ajánlotta, hogy a délután fél 5-ös rendelésen a doktor bácsi is meg tud ám engem nézni, hátha ő mond valami okosat.


Így be is jelentkeztünk és elmentünk anyával.


A diagnózis: nagy orrmandulák. Se a torkom, se a fülemben nem talát semmit a doktor bácsi. Rövid távon orrcsepp, ill. sinecod szirup az éjjeli köhögési rohamok ellen. De a végleges megoldás az orrmandulaműtét... Nesze neked anya... Most nem elég Maja érkezése, és hogy fogalmad sincs hogy is lesz januártól,most még ezen is törd a fejed, mit tegyél... :( Még időpontot is akart adni a készséges doki bácsi, de anya hirtelen padlót fogott, így mondta apával egyeztetnie kell...


De mivel már 2 gyerekorvos is látott és tényleg 2 hónapja húzódik ez az egész kisebb nagyobb intenzitással, minden más tünet nélkül.. így valószínű igaza lehet a doktor bácsinak... :( De hogy minderre mikor kerítenek az ősök sort, azt még ők sem tudják. Minden esetre van egy ismersős orr-fül-gégészünk is, aki anyut szokta megnézni, vele még fogunk konzultálni, és ha ő is ugyan ezt tanácsolja, akkor ő fog megműteni engem, ahogy Maja engedi majd.. Mert mostmár az ünnepek és a közelgő érkezése miatt anya ilyesmibe nem akar belemenni.


Így hát holnap valószínű, hogy megyek oviba is,mert hát ez ellen nem lehet semmi mást tenni, csak a szirup és figyelni, hogy az orrom kifújjam rendesen mindig, nehogy valahol lerakódjon. Erre meg anya tud egy nagyon jó homeopátiás megoldást...


Szóval egyre inkább érzékeli anya a mondás igazságát: kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond...Jáj............


A napom egyébként jól telt,mert a kórház után Liliékhez mentünk. Ott játszottunk egy órácskát, egészen ügyesen elvoltunk együtt, nem volt vita veszekedés, és még meg is mutattunk egymásnak dolgokat.. Anyáék pedig beszélgetni tudtak.


Utána pedig elindultunk vásárolni együtt. Megvettük keresztapu karácsonyi ajándékát, apa is kapott egy meglepit karácsonyra, mert a nagy ajándékot maga fogja kiválasztani, és anya nem szereti ha nincs a fa alatt meglepetés. Lilikének nagyon csini rucit vettünk, hogy igazán szépséges lehessen karácsonykor. :) Megrendeltük mama és papa ajándékát is, a héten még meg is fog érkezni. ÉN kaptam egy szupi meleg zoknit, hogy itthon se fázzon a lábikóm, és Majának is vettünk két kis édeset. :) Anya még a csekkeket is befizette, aminek örült hogy végre elintézte..


Alvás után egy kicsi játék következett még itthon, gyurmáztam egy jót, anya meg pihent,mert a délelőtti jövés-menésbe megint jól bekeményedett a pocakja.


Aztán jött két bácsi, kicserélték a vízóránkat. Utána már gyorsan kellett öltöztünk, mert várt a doktor bácsi. Mire pedig hazaértünk apa is megjött, és nagy örömhíre volt, hogy ma nem kellett mennie sehova se melózni még,mert tegnap nem tudtam vele találkozni,mivel még esti munkája volt.


De azért én tegnap sem éreztem rosszul magam,mert a délutánt Anikónál töltöttem, és még Kati is ott volt. :) Anya ez alatt vásárolt, megvette Majának a pelenkát is. :)


A mai ádventi naptárzsebben egy béka formájú pezsgőfürdő-tabletta volt. Annyira felcsigázott, hogy most a diavetítés sem olyan izgalmas. Már alig várom a fürdést, hogy apával beletehessük a vízbe.. :)

4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Mandula :-S Erről Gréta borzalmai jutnak eszünkbe, de jobb túlesni rajta ha már egyszer kell :)
S azt mondom, minél előbb! Mielőtt Majácska megérkezik. Őt biztos nem szívesen hagyná itthon anya, bent meg mégsem olyan jó neki :-S
Gondolkodjatok, latolgassatok, aztán, szorítunk!
Puszi

Melinda írta...

Ó, tehát akkor csak a műtét a megoldás? Ha muszáj, akkor jobb túllenni rajta, hiszen eléggé borzasztó tényleg, hogy ilyen hosszú ideje tart a köhögésed, így nem tudjátok igazán kipihenni magatokat:-( Szorítunk Kristófom, hátha azért a másik orvos mást javasol!!
Akkor ma irány az ovi:-) Játsszál sokat, puszi Nektek

Mia és Maja írta...

Nem könnyű most Nektek,az biztos!:(
Én (Nóri) 20 éves koromban lettem megműtve,kivették a manduláim,de akkor már nem altatnak,így szerintem jobb megcsinálni addig,még Kristófkát elaltatják.:o

Sok gyógypuszi ,reméljük,Nektek is kellemesebb lesz az Új év...:$:o;)

Gabi írta...

Szorítunk nektek!!!;)Szkokán fiúk