2008. december 5., péntek

MIKULÁS

Úúúúúúúúúúúúú micsoda nap! Még igazán rosszalkodni sem volt alkalmam. :) (anya előrelátó volt,mert nem akarta, hogy estére kiboruljak... :) )
Szóval reggel elmehettem az oviba, ami már magában is külön öröm volt. 4 m-re álltunk meg az autóval az oviajtótól, de én onnantól, hogy kiszálltam szaladtam végig az ajtóig.. :) Óvoda! - kiabáltam.
És hát persze az óvodában is járt a télapó, sőt, egy krampuszt is hozott magával... jaj, az nagyon nem tetszett nekem. Itthon is megkérdeztem mindenkit, hogy szereti-e a krampuszt meg szereti-e a télapót. Egyet értettünk abban, hogy a krampuszt senki sem szereti.. MOndtam, hogy a virgáccsal megsímogatta a rossz gyerekeket. Nem vertemeg őket, csak megsímogatta.
Nagyon izgatott a zacsikám tartalma is, így itthon alvás után első dolgunk volt hogy kibontottuk. Megettem a kekszecskéket meg a mandarit belőle, aztán pedig szaloncukrot dézsmáltam.
De alig vártam, hogy apa hazaérjen,már rohantam is a zacskóhoz és kiabáltam örömmel,hogy apa neked is adok belőle valamit ha szeretnéd.. :) És kivettem egy újabb szaloncukrot és megetettem vele apát! :)


Utána pedig játszottunk apával . VAlahogy nagyon izgatott voltam egész délután, pedig nem is tudtam, hogy érkezik hozzám ide házhoz is a mikulás.Anyával sok mindent építettünk ébredés után az építőkockákból, aztán apával is játszottunk, a legót is elővettük és megépítettük a házikót és a lovacskákkal játszottunk. Közben megérkezett papa meg mama is és hoztak egy nagy szatyrot. Azt mondták a mikulással találkoztak útközben, aki ezt nyomta a kezükbe és megkérte őket vigyél el a Simák Kristófnak..
Volt abban egy nagyon szép horgolt szobacipő meg egy fa versenyautó. Maja is kapott egy kis cipőcskét és anyáék is kaptam ajándékot. Azt bontogattuk, aztán játszottunk, amikor egyszer csak kopogtam.. :o
Mentem is ajtót nyitni és jól meglepődtem amikor megláttam a mikulást. Szaladtam vissza a szobába a papa karjai közé.

Onnan énekeltem el a mikulásnak a Hull a pelyhes fehér hó c. dalocskának az első versszakát teljesen végig. Papa meg anya is velem énekelt, de az én hangom volt a legnagyobb. :) Kicsit nehezen merészkedtem közelebb, de ahogy mondta a mikulás hogy le szeretne ülni és odaadja nekem az ajándékokat azért papával odamentem hozzá.





Sok-sok csomagocskát kaptam, mind odahordtam anyának.



A télapó olyan rendes volt hogy papáéknak és anyáéknak is hozott csokikát, azt is segítettem szétosztani neki. :)






Utána pedig Majáról érdeklődött a mikulás. Ekkor már látszott hogy nagyon-nagyon meg vagyok lepődve és ideges vagyok. Húzkodtam a nadrágomat, de válaszoltam ügyesen minden egyes kérdésére. És megígértem,hogy sokat fogok segíteni és szeretni fogom Maját. :)
Anya írja:
Nagyon nagy volt valóban a meglepetés és a megilletődés. Teljes lázban volt a gyerek, szerintem még remegett is egy kicsikét. Utána gyorsan nekiesett a csomagoknak és mindet egyesével kinyitottuk, megnézegettük mi van benne. Az egyikben volt egy mesekönyv : Anna és Peti címmel, aminek az első meséje a kistestvér érkezéséről szólt, és azt apa el is olvasta neki mindjárt amint a csomagok végére értünk,mert egyből megragadta a könyvet és apa kezébe adta, hogy na olvasss! :) Mintha rólunk szólna.. még én is meghatódtam.. édes volt.
Kapott egy Micimackós nyomdakészletet is, színesceruzákkal, zoknikat, meg persze csokikat, ropit, cukorkát, szaloncukrot, nyalókát. :) Nem győzött betelni vele.
Fürdés közben is sírva fakadt valami bagatel dolgon, ezen is látszott, hogy nagyon elfáradt és rengeteg volt az inger számára. Aztán még után két mesét elolvastak az új mesekönyvből és úgy tért aludni. Kívnáncsi vagyok az éjszakára a sok inger után.
Millió Puszi mikulás!!!!

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

:) De jó napotok volt:) Ilyen nagy meglepi mellett is nagyon ügyi nagyfiú voltál Kristóf! És milyen jószivű a miki, hogy a felmenőkre is gondolt:)
Lori

Melinda írta...

Fantasztikus napod volt Kristóf barátom, annyira aranyos vagy a képeken, látszik ám, hogy tényleg a nacidat húzgáltad, gondolom ANyucid szeme könnyes volt, mert meghatódott, hogy milyen izgatott vagy és milyen bátor nagyfiú!!!!! Gazdag Télapód volt Neked is, örülünk, hogy sok-sok mindent kaptál:)

Gabi írta...

De klassz,hogy hozzád személyesen is elment a Télapó!:)És még anyudéknak i svitt egy kis meglepit..:)
Na,a krampusztól Ricsi is megijedt...:s
Szkokán fiúk