2008. december 3., szerda

Megvagyunk


A sokkal jobban sajnos túlzás Melinda anya. Mert hát ahogy lenni szokott hétfő délután óta anya is újra köhög és folyik az orra.. :(:(:(:( én meg most is éppen cirkuszolok már kb. 20 perce. Anya 5x jött fel az emeletre és teljesen készen van tőlem.

Hétfőn itt volt mama egész nap. Végig játszottuk szinte a napot, anyának segített vasalni, mosogatni, főzni de sokat-sokat játszott velem. Akkor csak az ebéd meg a vacsi előtt volt cirkusz a részemről.. Ezt persze bírná a májam. De ha egyedül kell játszani akár egy fél órát is akkor csak csüngök anyán és szenvedek, kínlódok. Anya meg folyton kiborul tőlem. Főleg most,hogy megint majd szétmegy a mellkasa meg a torka ettől az iszonyat köhögéstől.. és hát az éjszakák sem az alvásról szólnak... :(

Nem is nagyon akartunk írni,mert már igen unalmas, hogy hetek óta csak ezeket a panaszkodó sorokat lehet olvasni a naplómban.. :(

Kedden is itt volt mama délelőtt. És még Anikó meg Kati is átjöttek egy kicsit. Beszélgetni próbltak a felnőttek, de én hoztam a formám megint. Túlpörögtem és ki votlam akadva,hogy nem rólam szól az élet és nem mindenki az én gondolataimat lesi. Mostanába anyának rengetegszer kell féken tartania,ha valakivel váltani akar néhány mondatot,mert én folyton belebeszélek, belekiabálok a szavukba és nem hagyom szóhoz sem jutni őket.. Anyát meg ez nagyon bosszantja.. :(

Kedden délelőtt még vásárolni is voltunk mamával, hogy ne anyának kelljen a dolgokat hazacipelnie. Meg persze apának is hagytunk néhány szatyrot a kocsiban. A délutánt itthon töltöttük anyával és jó sok nyűglődéssel.

A mai délelőtt sikerült azért játszanom,meg anyával beszélgettünk is. Néztem minimaxot és hallgattunk karácsonyi zenéket is. Anya főzött rakott karfiolt, ami ízlett ugyan, de az én ebédelésem továbbra is egy kész tortúra. És ma az alvásom is az délben is meg most este is. Anya százszor mássza meg a 6. emeletet, én találgatok egyfolytában mire végre elalszok. :( És ennek fejében még alig több mint 1 órát szunyáltam csak.

Utána viszont már öltöztünk is,mert anya most kivételesen úgy döntött, hogy elmegy a dokijához, hogy hallgassa meg őt. Tegnap este nagyon szorította a mellkasa többször is és apa rémisztgette, hogy tüdőgyulladása is lehet. Szerencsénkre senki nem volt a váróban, így meg is vártuk a doktor bácsit. Meghallgatta anyát, de a tüdejével semmi gond nincs. És hát ő sem tudott okosabbat mondani mint amit anya eddig is csinált. Annyit tett még hozzá, hogy lehet vashiány is az oka annak, hogy ez a hörghurut szerű betegség nem akar elmúlni végleg... Hát anya tesz róla holnaptól, hogy pótolja a vasat, biztos Majának jóval többre volt szüksége. :)

Utána pedig mentünk mamáékhoz,mert papának ma van a születésnapja és hát fel kellett köszönteni! :) Egy nagyon praktikus prjektoros órát kapott tőlünk, aminek nagyon örült,mert a régi kis vekkere már nem igazán akart működni rendesen. :) ÉN meg játszhattam ismét papával és mamával is, nagyon jó volt,mert már igen régen nem jártam kint náluk.

Apával sajnos ma nem sikerült találkozni,mert az éjszakázás miatt reggel fél 8kor ébredtem, és most este pedig még volt munkája, így még mindig nem is ért haza.

HOlnap pedig Anikónál fogok délután játszani,mert anyának még van némi ügye a mikibával :)

Pénteken viszont ha törik, ha szakad megyek az oviba.. Nem hagyhatom ki a találkozást vele, igaz? :)

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Sziasztok, igazán sajnáljuk, hogy még mindig tart Anyának ez a fránya köhögés, hátha a vas segíteni fog!!!!
Sajnos én sem játszom el egyedül Kristóf, őrületbe kergetve ezzel anyát:(( Állandóan hívom, akárcsak Te, szerintem nekünk kezet kellene fognunk és ha közelebb laknánk egymáshoz, tuti, hogy mi jól el lennénk ketten együtt:))
Papának boldog szülinapot kívánunk!!
Nektek további jobbulást, kitartást Anyának és holnap érezd nagyon jól magad az oviban, várd a Télapót, tőlem ment felétek, a mi ovinkban már tegnap megérkezett.

Bea írta...

Gyógyuljatok,gyógyuljatok,holnap este jön a télapó.:)
Bencikusék

Melinda írta...

Mesélj Kristóf, találkoztál a Mikulással???? Milyen volt, tetszett Neked az öreg apóka????

Lori and Ruben írta...

Nem hagyod anyát szóhoz jutni? Az azért nem szép. Mi lesz veled, ha mindenki a kistesó felől fog érdeklődni:o
Én úgy hallottam, hogy a lányokkal általában kevesebb az ember vasa. Én se voltam a toppon Lorival, most meg eszembe se jutott eddig a vashiány:)
Papának utólag is boldog szülinapot!
Debi