2008. november 30., vasárnap

Hát ez már tűrhetetlen állapot


Csütörtök éjjel belázasodtam. :( Azóta láz nincs, de folyik az orrom, dugul és köhögök megint ezzerrel.. az éjszakáink kezdenek borzalmasak lenni... ismét... :( Voltunk pénteken a doktor néninél, ő akkor még azt mondta,hogy valami kezdődő megfázás... :( de akkor éjjel még egészen jól aludtam, nem volt ilyen nagy köhögés. Anya meg persze megint tiszta gáz... mert még kicsit mindig köhécsel és fújja az orrát és fél hogy újra kezdődik nála is az egész előről... :(
Le vagyunk lombozva megint, nagyon. Pénteken így nem voltam oviban, és a jövő héten is kérdéses hogy mikor megyek..
Tegnap itt volt mindenki és felköszöntték anyát a szülinapja alkalmából. Mi is felköszöntöttük apával és egy szép új telefont kapott tőlünk.. :) Nagyon örült anya neki,mert ilyen szétcsúsztathatós készülékre vágyott már régóta.. :) Tegnap délelőtt még a tescoban is jártunk vásárolni,mert igencsak ki van ürülve minden, mióta anya nem tudja a dolgokat hazacipelni. De sajnos nem sikerült minden megvenni,mert anya ismét megállapította,hogy itthon ha a megszokott diszkontokat végigjárja, sokkal jobban jön ki árügyileg.. De én ületem egy mozgó kisautóban, amit most ismét kértem hogy indítsanak el, és nem féltem benne, nem akartam kiszálni, nagyon tetszett! :) És a legnagyobb boldogság az volt, amikor megláttam hogy itt is van olyan autós bevásárlókosár mint a coraban! :):):):) Ezres vigyorral mentem amikor megláttam. Rettentő boldogan kormányoztam végig 2 óra hosszán át, amíg ott vásároltunk. Így anyunak sikerült egy kicsit a mikivel is egyezkednie úgy, hogy észre sem vettem mikett tett egy elkülönített szatyorba.. :):):):)
Hazaérve fél 2 volt majdnem mire elaludtam, de sajnos fél óra múlva nagyon rámjött a köhögés és utána már csak szenvedtem nem voltam hajlandó visszaaludni. Az eredménye persze az lett, hogy estére nagyon elfáradtam.. Mindenért sírva fakadtam és mire mindenki megérkezett.. mert sajnos megint nem időben jöttek a vendégek, hanem fél 6 után többen is.. addigra nem tudtam már a jelenlétüket élvezni. És hát a köhögés délutánra rosszabbodott, a jóízűen megevett tortát is viszontláttam sajnos, és lefekvés után a vacsit is... :(
De itt volt Simák papa is, nagyon örültem neki, akkora boldogsággal fogadtam.. :) Hozott anyának egy szép lila liliomot és Arnold is jött vele. Igaz nem voltak sokáig, de én folyton ott sertepertéltem körülötte. Elhoztam a tányérját, vittem neki sütikét.. inni is szerettem volna vinni, csak az már kicsit nehezebb manővernek bizonyult, főleg miután apa túl teleöntötte a poharat. Megkérdeztem édesen többször is tőle, hogy kér-e még sütikét, meg odavittem a kisszékemet és ott ültem mellette.. :)
Apa meg keresztapa egy kicsit rendezkedett is fent a szobánkban. Kaptam egy másik bútordarabot az ágyam mellé, hogy lepotyogni ne tudjak, de a kiskomód a szoba másik végébe került. Azt mondta anya az lesz Maja pelenkázója, rá is tették a feltétet és a fiókjaiban már valóban csak a pici ruhák vannak.. :)

Ma is itthon van apa egész nap.. bár még alszom lesz egy kis dolga. Anya már előre fél ettől,mert szerinte nem fogok semmit sem aludni megint délben, így ő sem sokat fog pihenni.. mert ez a köhögés nyaggat egész délelőtt rendesen.. reggelizni is alig tudtam.. :( MOst éppen apával játszunk a távirányítós kis vonatommal. Most megint rákaptam,pedig már nagyon régen elő sem vettem. Építettünk is egy garázst a vonatnak,meg apával gőzöltünk is egy kicsit,mert most ő is krákog és folyik az orra.. :( Meg segítettünk anyának elmosogatni és elpakolni a konyhában, hogy ő oda tudja tenni a fincsi csirkecombokat ebédre...
JÓ lenne meggyógyulni,mert anya titkos terve, hogy szombaton találkozzak egy igazi mikulással.. de sajnos ha addigra nem leszek teljesen jól, akkor erről az idén is lemaradok, akár csak tavaly... :(

7 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Oooo, jajj:( Ismét beteg manó vagy? Szegénykém, nagyon nehezen megy neked ebböl kilábalni. Azért a mikit ne késd le, elvileg nekem is be van igérve valami hasonló:)
Jobbulást!

sedith írta...

Szegénykém! Mi a csuda lehet, hoyg ilyen sokáig elhúzódik, újrakezdődik a dolog?! Igazán sajnáljuk, és bízunk benne, hogy most már aztán tényleg itt lesz a végleges gyógyulás. És aztán soha többé nem lesz betegeskedés!!!
Puszi: Edith és a lányok

Melinda írta...

Jaj, hát ez már tényleg borzasztó:((((( Megértjük, hogy Anya kiborult, nagyon-nagyon sokáig elhúzódik ez Nálad Kristóf:(((( Úgy sajnáljuk, de őszintén, most, hogy egy hétig nálunk is betegeskedés volt, teljesen átérezzük (persze, enélkül is) a helyzeteteket:((
Jobbulást kívánunk!!!!!
Anyának boldog születésnapot, a telefonja biztos nagyon szép és praktikus, tuti örömmel fogja használni:)

Bea írta...

JAjj de nem jó hírek ezek!
Hát csak annyit tudok mondnani hogy jobbulást,nehogy lemaradj a télapóról.Én sajna biztos le maradok,mert apa dolgozni fog,anya meg nem mehet egyedül velem ilyen helyekre,ezt a parancsot kapta!
Pusui:bencikusék

Gabi írta...

:(:(:(Gyógypuszikat küldünk!
Szkokán fiúk

Bogár és Gerti írta...

:( Ti is visszaestek :( Ne csináljatok ilyet! Küldünk gyógypuszit, na meg szülinapi ölelést anyának, bár körbe nem érjük már ;) :-D
Puszi

Melinda írta...

Sziasztok, hogy vagytok?????????? Reméljük, hogy már sokkal jobban!!!!
Millió puszi