2008. november 27., csütörtök

Kérdezz - felelek (anya írja)

Ma is beszélgettünk Kristóffal. Sokszor van,hogy eszébe jut a kistesó, megsimizi a hasamat, megszeretgeti kérdéseket tesz fel. Már tudja,hogy hogy fekszik bent Maja és azt is,hogy ő pontosan fordítva feküdt annak idején. Ma is ezt ecsetelte, mutatta hol van Maja feje és lábacskája és hogy neki hol volt.. Egyszer csak megkérdezi: "Anya, amikor én picike voltam, hogy kerültem a pocakodba?.... " 3 éves.. Jó kérdés nem? Én azt válaszoltam, hogy anya és apa szerette egymást és kisbabát szerettek volna és úgy.. Erre folytatja tovább: "És a doktor bácsi hogy csinált olyan picikének? Hogy tett oda?... " Hát bevallom hősiesen kifogytam az ötletekből.. mondtam neki,hogy nem tudom szívem... Megbékélt a válasszal és nem faggatódzott tovább..
A másik ami szintén ma történt.
Én fürdettem, mert apa ma sokáig van. Miközben ő fürdött pisilnem kellett, ráültem a wc-re ahogy szoktam. Erre megkérdezi: "Anya te is szoktál állva pisilni?" - Nem szívem, én nem tudok állva pisilni. "Miért anya? Nem tudsz állni?" - De igen szivem, csak én kislány vagyok, és a kislányok nem tudnak állva pisilni. "ÉN meg kisfiú és én tudok! " :)

Ja és ma is elhangzott a kérés, hogy "anya én nem egy kistesót szeretnék hanem kettőt!" :) Mondtam, hogy nekem most egyenlőre elég lesz két gyerkőc.. de erre elkezdett könyörögni, hogy "anyaaaaa" :):):)


És akkor a hetünk történései:
Az elmúlt napokban is anya mindig reggel megjegyzi kedvesen az ovó néninek,hogy ott a váltó nacim.. ők mondják hogy igen, tegnap is rám adták.. Ma már délután úgy fogadta anyát az ovó néni,hogy voltunk kint játszani anyuka és kicseréltük a nadrágot Kristófon... Szóval fejlődőképesek.. bár hogy mit gondolnak ilyenkor magukban, azt nem tudom.
Ma a Három pillangó c. mesét mesélte az ovónéni az oviban, és utána pillangót színeztünk.. Hát nem voltam olyan kitartó mint a múltkor, de nagyon büszkén hoztam haza egész úton az én pillangómat és kitűztem a süni mellé , amit még a szülinapomra kaptam ajándékba az oviban.. :)
Az ebéd tegnap is és ma is úgy működött, hogy bár biztos ettem valamennyit, de itthon mikor anya megkérdezte hogy kérek-e pörköltet/paprikás krumplit, mindig igen volt a válasz és szépen ettem is belőlük egy adagot...
Tegnap nagyon elfáradhattam délelőtt, vagy nem is tudja anya mi volt, de 1 óra volt mire elaludtam és 3kor úgy kellett ,hogy felébresszen mert nagyon mélyen durmoltam még akkor is.. :) Az uzsi után pedig mentem szomszédolni. És az egész délutánt Anikónál töltöttem. Nagyon szeretek ott lenni, bár mostmár kezdem az igazi csibészségeimet ott is bemutatni. Tegnap a végén már Anikó is erélyesen szólt rám,mert féltette a berendezést a rendetletn mód való labdázásomtól.. Eredmény.. még anya is hallotta odaát hogy milyen ordításba és toporzékolásba kezdtem... :( Hát igen.. vékonyak a falak ezek szerint ebben a társasházban..
Apával nem találkoztam csak reggel,meg tegnap is csak reggel... Azaz ma délután hazaugrott enni, és akkor egy kicsit beszélgettünk,meg mivel mondta, hogy fáj a válla aranyos voltam és megmaszíroztam neki.. :)
Aztán mikor elment anyának is megmaszíroztam.. aztán meg a tesót is megsímogattam.. Játszottam a pici autóimmal, kiraktam az állatkáimat, vonatoztam is egy keveset.. Meg kissé rendetlenkedtem is.
HOlnap viszont már apa időben jön, állítólag. És bár vár ránk egy nagy porszívózás, de azért tudunk majd együtt játszani meg diavetítőzni,mert anya "csak" mesét olvasot ma is meg tegnap is. Most Thomas volt a soron.
Hétvégén pedig ünnep lesz,mert anyu születésnapját üljük most. Igaz, hogy valójában csak a jövő héten tölti, de a család szombaton tartja majd. :) És talán a délelőttbe még egy vásárlás is belefér.. mert már rendesen bosszankodik anya azon, hogy minden elfogyóban van, és ő nem tudja megvenni és hazacipelni mint ahogy szokta... Hát egy időre lemondhat erről a hősködésről, azt hiszem. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ahogy látom minden oviban vannak gondok :-( Nálunk minden gyereket átöltöztettnek, de nem mindig nézik meg, hogy kinek milyen jel van a ruhájába (egyszer a benti nadrágom egy másik kisfiún volt). Az étkezéssel nincs gond, mert mindenki egyszerre ül le reggelizni pontban 9-kor. De én sem eszem meg mindig az ebédet és reggelti és Anya is bosszankodik, hogy akkor minek fizeti ki a havi majdnem 6000 Ft-ot.
Anyának kitartás majd még hősködhet :-)

Anna és Máté

Bogár és Gerti írta...

:) Na igen... hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy van még bőven időnk ezekre a kérdésekre :-P
Puszi

Bea írta...

nagyon aranyos vagy,ezekkel a kérdéssel,és olyan megható volt hogy te két kistesót szeretnél.

MOst láttam (Bence) a mikulásodat,és nagyon nagyn tetszik!!!!
Anya ne nagyon hősködjön.:P
BEncikusék

Melinda írta...

Nos, hát igen, a kisbaba a pocakban hogyan is kerül be kérdés engem is foglalkoztat sokszor Kristóf:) Hasonló választ kapok én is:))
Nagyon rendes Tőled, hogy megmasszíroztad Apa vállát, szerintem ki is nyomkodtad belőle a fájdalmat! Én anya hátán szoktam mesztiláb ugrálni, nagyon tetszik neki:)
Millió puszi, szép hétvégét Nektek