2008. november 25., kedd

Latyak és locspocs

Na ma kiderült számomra, hogy a borongós esős napok után mit utál anyu a legjobban... ezt a mai időt... :( Teljesen átázott a csizmája mire reggel az oviba értünk... (kb. 8 perces gyalogút) És hát az én harisnyám orra sem volt maradéktalanul száraz. Így már hazafele hótaposóban jöttem,mert anyu mielőtt értem jött vett nekem egyet a boltban. :) Na abban már bele lehetett gázolni a hómaradványokban a járda mellett.. tetszett a dolog .. főleg a talplenyomatomat akartam újra és újra megcsodálni. :)
Az oviban is voltunk kint az udvaron. Ott nem volt akkora latyak mint az utcán, de azért persze a hótól mindenki vizes lett. Most anya kérte Gabi néni,hogy cseréljünk nadrágot ha kimegyünk.. úgy látszik minden reggel muszály lesz szólni..mert Gabi néni mindjárt azzal kezdte, hogy úgy is csak egy picit fogunk kimenni. Anya meg rávágta, hogy az nem baj,de a vékony bársony nacikámban bőrig fogok ázni, cseréljék csak ki. Így mikor jött értem ebéd időben, Gabi néni azzal fogadta, hogy kicserélték a nacit.. ( mintha ezzel ők tettek volna nekem szívességet, és nem ez lenne a kutya kötelességük.. ) anya meg szépen megköszönte.. (na most ilyen esetben mit tudsz csinálni??? :( )
Reggel a reggelizésemre is rákérdezett, a válasz az volt, hogy szoktam reggelizni, nem mindig, de szoktam, és így gyorsan Gabi néni megkérdezte, hogy kérek-e.. én nemet mondta, de anya megjegyezte, hogy legalább innivalót igyak, így kaptam egy KORTY (nem sokkal többet öntött a bögrébe) kakaót... :( Szóval erről ennyit... Ebédnél ma én voltam a legutolsó.. csiga tempóban ettem, már a többiek a mosdóból jöttek vissza mire befejeztem. De mivel anya ott volt, ott is hagytak szépen a teremben és mindenki ment a dolgára... Ezek után anya kételkedik benne, hogy amikor előbb meglátják őt, vagy egyszerre megyek a többiekkel, akkor az étkezés végére tudok -e érni... MInden esetre a délutáni uzsonnáim mostanában bőségesebbek, és gond nélkül megeszem azt is... Csak ilyenkor azért dühös igazán az ember,hogy hát kifizeti azt az ételt.. Ez a hátránya a folyamatos reggelinek. HIába lehet 9-ig reggelizini folyamatosan, nem biztos, hogy minden gyerek kérni fogja, vagy eszébe jut, hogy ő éhes. És ha nem ültetik le - legalább is én ilyen vagyok - akkor nem eszik...
Na ennyit az ovibeli mérgelődésekről ismét...
Délután 1 órát aludtam összesen, aztán kicsit tettem-vettem még anya nekiállt mosogatni. Utána leültünk együtt legózni, és lássatok csodát, apa ma háromnegyed 4-kor hazaállított.. :):):):) Volt is délután örjöngés.. anya már a végén csendes játékra parancsolt minket,mert nem bírta a hangomat hallgatni.. :)
Apa közben még főzőcskézett is,mert vett valami ronda disznó dolgot (disznőfejet.. egy felet) és azt főzte egész délután.. hogy abból mi lesz... :):):)
Anya meg vasalt még mi játszottunk, de szegény teljesen ki volt purcanva ma is...
Vacsira fini lilahagymát ettem.. :) anya azt mondta baciölő, úgyhogy egyek csak bőven.. :) Most pedig már megy fent a diavetítőzés,mert apa holnap meg holnap után sem lesz itthon este.. ismét nem is tudom, hogy találkozunk-e majd... :(

5 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Hát nem tudom... sajnos azt képzelem, hogy mindenki a lelkén viseli a gyerekeket... az én törpijeimnek ennie kell... nem erőszak de legalább az egyik féléből egyen... s ha lassan max sürgetem, de egyen!!!! Azt hiszem az oviban sokkal több türelemmel kellene lennie a pedagógusnak... ők még annyira picikék!
Kitartás... inkább ne gondolkodj ezeken... bár tudom, nem lehet :)

Bea írta...

Hu hát ennyire nem figyelnek az oviba???Elég bosszantó!
MInket is utolért a hó,anyám nekem is akar venni valam csizmafélét,ugyanis a bakim beázik(most lett tesztelve)Az apázás a legjobb dolog a világon,sajnálom hog ynem te nem tudsz olyan sokat lenni vele mint én az enyémmel.
Bencikusék

Mia és Maja írta...

Anya szerint is így van az ovikban és a bölcsikben is,nem érdekli nagyon az óvónéniket,hogy a gyerekek esznek e vagy nem,mert Mia is mindig farkas éhesen jön haza ebéd után...:s:@

Nálunk csak az eső esett tegnap egész nap,ma pedig süt a nap...:o
Mi meg ma délelőtt is dokiztunk,mert most már a Maja is köhög...:(((
Puszika,Anya,Te többet pihizzél egy kicsit...:o;)

Melinda írta...

Hm... ezek szerint képesek az óvónénik vékony nadrágban kivinni Benneteket??? Hihetetlen:(((( Még jó, hogy Anya szólt, szóljon csak minden reggel, még ilyet...:((((
Örülünk Kristófom, hogy tudtál Apukáddal játszani, magamról tudom, hogy ilyenkor olyan boldogok tudunk lenni:)) Képzeld, mi is hangosak vagyunk, van olyan este, amikor anyukám hasonlóan csendes játékra parancsol minket:))))
Millió puszi Nektek!!

Gabi írta...

Ha ilyen az óvónéni,akkor bizony anyud szóljon neki minden nap,hogy adják rád a vastag nadrágot!!!:s
Reméljük sokat-sokat apáztál aznap!:)
Szkokán fiúk