2008. november 24., hétfő

Beköszöntött a tél!




Hát igen, még a hétvégén, bár én nem sokat láttam belőle akkor még sajnos.. csak az ablakból kicsit. Nagyon bolond szél is társult hozzá, és az is, hogy apát sajnos csak szinte fotón láttuk a hétvégén is... anya meg döglődött folyton. (éjjel alig bírtam aludni, a köhögés még mindig kínoz, főleg akkor, és nappal meg aludtam volna egyfolytában.. megmozdulni sem sok kedvem volt..) Szóval bent játszottam, játszottunk, egy kicsit tettünk-vettünk és néztük a havat az ablakból.


Ma viszont reggel az óvodában kezdtem a napot nagy örömömre.. anya meg hazafele megint mérgelődhetett,mert hiába adta rám a jó meleg bélelt nacimat, én azt állítottam, hogy amikor kimentünk az ovónéni nem cserélte le a benti kis vékony kordnacimat.. :( Nem tudja anya mi az igazság, de holnap nyomatékkal megkéri majd őket... Ez azért nem állapot..főleg hogy én nem vagyok az udvaron rohangáló típus. Állok, vagy ülök a motron.. na ez meg vékony naciban meg vékony harisnyával 0 fokban, annyira nem buli.. főleg 1 hét betegeskedés után..


Itthon szépen aludtam másfél órát, aztán anyával beszélgettünk, autóztam, uzsira befaltam egy nagy joghurtot és egy szelet kalácsot, anya gyanítja, hogy az ebéden kívül megint nem ettem bent semmit, és hogy inni sem ittam az is tuti.. .:( Még másfél óra alvás után is alig csurgott valami pisi... De már ezen nem is bosszankodna, tudomásul vette,hogy nincs erre idejük, hogy minden gyereket egyesével itassanak, de azért az öltözködést nem nyeli ám le!


És hát hogy a hóhoz is legyen közöm egy kicsit.. - apának volt, szegény a legnagyobb hóesésben vezetett ma haza Fótról. Majdnem 1 óra volt mire hazaért, annyira esett.. - 6 órára mentünk a doktorbácsihoz Maját megnézni, és gyalog vágtunk neki a nem túl nagy távnak. Én nem akartam kapucnit venni, hanem a zsiráfos esernyőmet kértem.. :) Nagyon muris gombaként közlekedtem anyáék előtt két kézzzel markolva az esernyőt és hajtogatva, hogy : egy,egy,egy Kristóf haza megye... :):):):) Éleveztem nagyon..


Megnéztük Maját is. A doktorbácsi is jó nagyot nézett,mert a gép szerint már több mint 2 kg a kisasszony... Azt mondta akár már szilveszter körül jöhet is ilyen paraméterekkel.. és nyugtatta anyát,hogy nem kell ám félnie... :)


Hazafele is lelkessen raktam a kis praclijaimat, majd megettem vacsira egy pár virslit, ittam teát, majd tejet is. Apa egy mesét olvasot,mert már fél 8 volt mire végeztünk a vacsival és most már éppen lassan a fürdéssel is végzünk.. aztán pedig jön az éjszaka.. REméljük anyának kicsit nyugodtabban már.


4 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Bölcsisek... felénk meg tilos harisnyát meg bodyt adni a kicsikre... mert arra sincs idő :O
Én ezeket nehezen veszem be gyomorral... a bölcsiben igenis legyen rá idejük... ne bontogassák ki a kislányok haját, hanem lássák el őket tisztességesen... :@
Nekem bezzeg 45 gyerekről tudom kell hova kell mennie, mit csinál, meddig marad, vitt e uzsonnát... :S Faca...
Annak örülünk, hogy meggyógyultatok teljesen, s Majácska is szépen gömbölyödik :)
Annyira várjuk már mi is :) bár... még annyira friss az élmény, hogy meglepett a hamarosan bekövetkező születése :$
Puszi

Melinda írta...

De jó Neked Kristófom, hogy lent lehettél a hóesésben, sajnos én fentről néztem, tudod, a betegségem végett:((
Örülünk, hogy Majácska jól van!!!!!
Hm... remélhetőleg csak Te tévesztettél és a bélelt nacidban mentetek ki, ha nem így van... akkor azok az óvónénik és a dadus néni is jó figyelmetlen lehet:((((((
Bízunk benne, hogy jól aludtatok és Anya köhögése csillapodott, szegényke, biztos nagyon fáradt:((
Millió puszi, érezd jól magad ma az oviban4!!

Lori and Ruben írta...

Hát teljesen megértjük anya felháborodását! Föleg betegség után nem figyelni egy naci cserére, az nem szép dolog.
Vicces lehettél az esernyövel, kár hogy nincs fotó:)
Már ekkora a hugi, akkor mennyit fog nyomni, ha kibujik? :)
Kellemes hetet,
Lori

Gabi írta...

Reméljük,anyud jobban van már!:s
Szkokán fiúk